beantwoord

Plotseling onmogelijk om smsjes naar het buitenland te versturen

• 25 juli 2013
  • 3 reacties
  • 2277 keer bekeken

Goedemiddag, 

Sinds maandagavond lukt het me niet om smsjes vanuit Nederland naar Spanje te sturen, ontvangen gaat wel goed. 
Nu zit een vriend van mij in Italië en hier kan ik ook ineens niet meer naar smsen, dit begon toen hij gisteravond in Oosterijk was. Wel kan ik smsen naar een vriendin van mij in Turkije. 
Hoe kan dit?
De smsjes worden wel van mijn bundel gehaald. 
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 1 augustus 2013, 11:45

@all,

Erg vervelend dat je niet kunt sms'en naar het buitenland. Gaat dit om één of meerdere nummers? Op dit moment kun je problemen ervaren met sms'en naar T-mobile (BEN, Simpel, Tele2) nummers van klanten die zicht in het buitenland bevinden.
Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zie ook onderstaand topic:
https://forum.telfort.nl/buitenland-...kt-niet-35680/

Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Zelfde probleem hierzo. Problemen met sms'en naar Italië en België. Erg vervelend. Telfort, wanneer verwachten jullie dat deze storing verholpen is? En komen de sms'jes dan alsnog aan, of niet?
Zelfde probleem hierzo. Problemen met sms'en naar Italië en België. Erg vervelend. Telfort, wanneer verwachten jullie dat deze storing verholpen is? En komen de sms'jes dan alsnog aan, of niet?

Ik denk niet dat de smsjes nog aankomen erna. Lijkt me sterk iig. 
Ik heb zelf ook al gemaild naar de klantenservice maar tot op heden helaas nog geen mail terug ontvangen.. Zeer jammer
Vooral ook omdat ik hier vorig jaar geen problemen mee had
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Erg vervelend dat je niet kunt sms'en naar het buitenland. Gaat dit om één of meerdere nummers? Op dit moment kun je problemen ervaren met sms'en naar T-mobile (BEN, Simpel, Tele2) nummers van klanten die zicht in het buitenland bevinden.
Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zie ook onderstaand topic:
https://forum.telfort.nl/buitenland-...kt-niet-35680/

Mijn excuses voor het ongemak.

Denise

Reageer