Opzeggen vanuit het buitenland

  • 15 januari 2016
  • 2 reacties
  • 641 keer bekeken

Ik wil mn abbo opzeggen vanuit het buitenland. Ik he helemaal geen zin in een "verbeterd" aanbod, aangezien ik niet meer in Nederland woon. Ik wil niet hoeven te betalen voor mn opzegging (door naar een NL nummer te moeten bellen) maar de "bel me terug" feature accepteerd geen buitenands nummer. Ik heb het contactformulier gebruikt.....maar daar zit 10 werkdagen responsetijd (!!!) op.

Hoe kan ik normaal opzeggen?

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Sander, welkom op het forum. Als je in het buitenland woont, heb je inderdaad niets aan een Nederlandse aansluiting. Zoals Nelly Jacoba aangeeft is het wel belangrijk om te weten om wat voor aansluiting het gaat. Kun je mij dit aangeven in een privébericht samen met jouw naam, adres, en een e-mailadres?
Webcare zal vast willen weten wat je wilt opzeggen.
Internet, mobiel?
Ik zou nog even vermelden waar het om gaat.

Reageer