beantwoord

Opeens Op 2 nummers niet gebeld kunnen worden

Reputatie 1
We zijn ruim 1 week in Duitsland. Vorige week lukte het hier nog wel om gebeld te worden, nu opeens niet meer. Op allebei onze nummers niet. De dekking is hier goed, volledig aantal streepjes. De melding is “Het telefoonnummer dat u heeft gebeld geeft geen gehoor, probeert u het later nog eens.” Maar de telefoon gaat helemaal niet over. We hebben alle gevonden tips al uitgevoerd. Dus de doorschakelingen er af. Voicemail uitgezet. Het toestel staat niet in een Niet storen modus. Telefoon langere tijd uitgezet en weer aangezet. Prepaid tegoed opgewaardeerd.
Links boven zie ik de provider o2-de -NL Telfort.
wij kunnen zelf wel bellen. Het versturen van sms en het ontvangen van sms gaat wel goed. Beide telefoons van ons zijn een prepaid toestel. Ik heb geen blokkering ingesteld voor Buitenland bellen. Zoals ik zei lukte het vorige week hier in Duitsland nog wel om gebeld te worden. Ook heb ik zelf naar een Duits nummer gebeld, dat lukte en naar een Nederlands nummer, dat lukte ook.
kunt u het oplossen zodat wij weer gebeld kunnen worden?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Vakantieganger18 11 september 2018, 08:18

Zelf de oplossing gevonden. Bij mobiele netwerken i.p.v. automatisch zoeken ingesteld handmatig zoeken. Vervolgens Vodafone-de gekozen. Nu kunnen we weer gebeld worden.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 1
@ webcare, op de site van Telfort wordt de verwachting geschept dat webcareteam reageert of iets doet om de storing op te lossen, is dat wel zo?
Reputatie 8
Badge +11
Ja hoor, dat is zo. Het alleen ook zo dat de topics op volgorde van binnenkomst door Webcare behandelt worden. Het kan dus even duren, zeker na het weekend.
Zorg in elk geval dat je 06-nummer(s) in je profiel staan, zodat Webcare meteen weet om welke aansluiting(en) het gaat.
Reputatie 1
Zelf de oplossing gevonden. Bij mobiele netwerken i.p.v. automatisch zoeken ingesteld handmatig zoeken. Vervolgens Vodafone-de gekozen. Nu kunnen we weer gebeld worden.
Reputatie 8
Badge +11
Goed dat het gelukt is!
Reputatie 8
Badge +9
Hallo Vakantieganger18, welkom op het Telfort forum! Fijn om te lezen dat het gelukt is om de instellingen van je toestel te wijzigen en dat het daarmee weer werkt. Geniet van je vakantie verder en als we nog iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden.

Reageer