beantwoord

Opeens niet meer bellen / geen mobiel internet in buitenland

• 23 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 198 keer bekeken

Ook al mijn verhaal gedaan aan de telefonische klantenservice, maar toen ik in de wacht werd gezet omdat de medewerker iets moest overleggen heb ik na 25 min. maar opgehangen...

ik heb opeens geen bereik / kan niet meer bellen / geen mobiel internet in het buitenland. Alles al geprobeerd, incl Sim in andere telefoon (ook niks).

Ik ben al een paar weken in Frankrijk en tot dusver deed alles het prima. Graag hulp!
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 augustus 2018, 12:07

Hallo VLvT, welkom op het Telfort forum! Als je in het buitenland bent en je zit opeens zonder bereik is het even schrikken natuurlijk. Als je de SIM-kaart in jouw toestel hebt (of in het andere toestel) kan je dan wel zien of er netwerken van lokale providers beschikbaar zijn? Ik zie een notitie van het gesprek met de klantenservice van donderdag staan, daarbij is contact opgenomen met de Technische Dienst. Ik vermoed dat dat gesprek lang duurde waardoor je lang in de wacht hebt gestaan, maar de collega was nog wel voor je bezig gelukkig. Zij konden niet zien dat de SIM-kaart in een ander toestel verbinding heeft gemaakt met een netwerk, maar als je überhaupt geen netwerken kunt zien is dat te verklaren.
Ik ben daarnaast ook benieuwd naar de vragen die nelly jacoba hierboven stelt. Ik hoor het graag van je! 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

En een andere simkaart in jouw telefoon?
Als dat wel werkt lijkt je simkaart defect.
Over wifi werkt internet wel?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hallo VLvT, welkom op het Telfort forum! Als je in het buitenland bent en je zit opeens zonder bereik is het even schrikken natuurlijk. Als je de SIM-kaart in jouw toestel hebt (of in het andere toestel) kan je dan wel zien of er netwerken van lokale providers beschikbaar zijn? Ik zie een notitie van het gesprek met de klantenservice van donderdag staan, daarbij is contact opgenomen met de Technische Dienst. Ik vermoed dat dat gesprek lang duurde waardoor je lang in de wacht hebt gestaan, maar de collega was nog wel voor je bezig gelukkig. Zij konden niet zien dat de SIM-kaart in een ander toestel verbinding heeft gemaakt met een netwerk, maar als je überhaupt geen netwerken kunt zien is dat te verklaren.
Ik ben daarnaast ook benieuwd naar de vragen die nelly jacoba hierboven stelt. Ik hoor het graag van je! 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hallo VLvT, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je al kans gezien om naar bovenste berichten te kijken?

Reageer