beantwoord

Onterecht data en bel kosten griekenland

• 11 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik ben op kos en ik krijg opeens een bericht dat het beltegoed en data bijna de limiet heeft bereikt. We zaten aan de kust bij een resort en blijkelijk heeft het toestel een signaal uit turkije gebruikt.
Dat hoort toch niet mogelijk te zijn nu heb ik extra kosten terwijl we gewoon in eu zijn.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 augustus 2018, 13:16

Hoi Telfort_inloggen, welkom op het Forum. Nu begrijp ik dat je lekker op Kos vakantie aan het vieren bent. Alleen nu krijg je een sms dat je bijna aan je limiet zit omdat je contact hebt gehad met een Turks netwerk. Dat is heel erg spijtig natuurlijk. Je kunt inderdaad zoals jimny zegt het beste handmatig verbinden met een Grieks netwerk. Op de website lees je er meer over.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je ook een welkomst sms-je gekregen van Telfort toen er verbinding werd gemaakt met een zendmastb inTurkije

Om dit te voorkomen kun je het beste handmatig een griekse provider instellen en geen andere providers toestaan, de enige griekse provider is WIND
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Telfort_inloggen, welkom op het Forum. Nu begrijp ik dat je lekker op Kos vakantie aan het vieren bent. Alleen nu krijg je een sms dat je bijna aan je limiet zit omdat je contact hebt gehad met een Turks netwerk. Dat is heel erg spijtig natuurlijk. Je kunt inderdaad zoals jimny zegt het beste handmatig verbinden met een Grieks netwerk. Op de website lees je er meer over.

Reageer