beantwoord

Onbekend nummer, geen gehoor en wordt weer opgehangen

• 4 februari 2014
  • 3 reacties
  • 3889 keer bekeken

Beste,

Gisteren en vandaag ben ik gebeld door een onbekend nummer. Wanneer ik opneem, hoor ik niemand iets zeggen en na ongeveer 10 seconden wordt er opgehangen. Dit is vervelend aangezien ik in het buitenland ben en moet betalen als ik opneem,  maar mijn vader belt mij normaal vanaf het werk ook anoniem,  dus ik kan er niet voor kiezen om gewoon niet op te nemen. Mocht ik nogmaals gebeld worden deze week, is er dan een mogelijkheid dit nummer te blokkeren? 
Met vriendelijke groet en alvast bedankt voor het antwoord
icon

Beste antwoord door Denise 4 februari 2014, 16:41

Welkom op het forum Zelda!

Wat vervelend dat je anoniem wordt gebeld en vervolgens niks hoort. Helaas is het niet mogelijk dit nummer te blokkeren. Mocht het anoniem bellen blijven aanhouden dan kun je er voor kiezen om een onderzoek telefonische overlast te laten starten.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Zelda!

Wat vervelend dat je anoniem wordt gebeld en vervolgens niks hoort. Helaas is het niet mogelijk dit nummer te blokkeren. Mocht het anoniem bellen blijven aanhouden dan kun je er voor kiezen om een onderzoek telefonische overlast te laten starten.

Denise
Beste Denise, 

Dank je wel voor het snelle antwoord. Mocht ik er volgende week nog last van hebben, zal ik dit doen.

Groeten
Badge
@Zelda,

Ik hoop dat het niet meer gebeurt! Ik heb jouw topic hierbij gesloten.

Laïla