beantwoord

Mobiel netwerk in buitenland werkt niet met nieuwe simkaart

  • 21 juli 2019
  • 8 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik was mijn simkaart kwijt geraakt en heb nieuwe aangevraagd ben nu in buitenland en heb het geactiveert en daarna heb ik het als eerst in buitenland gestart en niks werkt wat moet ik doen om mijn mb's en mijn minuten te kunnen gebruiken?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door GJC 22 juli 2019, 08:55

Je "was je simkaart kwijtgeraakt". Heb je hem daarom soms geblokkeerd of laten blokkeren?

Kijk dan even op onderstaande pagina:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Toestel uit- en aanzetten al geprobeerd met je nieuwe simkaart erin
Al 7 keer geprobeerd,maar het lukt me niet ik heb het ook via instellingen geprobeert maar het lukt me niet
Je hebt de nieuwe simkaart naar het adres waar je nu bent laten sturen en daar geactiveerd en in gebruik genomen dit eerste gebruik is niet in Nederland gedaan je bent wel binnen Europa of wel zone1?

Staat roaming aan?
Kijk eens bij toestelhulp buitenland
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-1.htm#/
Ja ik ben in zone 1 gebied en heb roaming aan staan maar het lukt nog steeds niet ik ga van telefoon verwisselen en kijken of het dan lukt
Reputatie 8
Badge +11
Je "was je simkaart kwijtgeraakt". Heb je hem daarom soms geblokkeerd of laten blokkeren?

Kijk dan even op onderstaande pagina:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Het is gelukt ik moest het alleen deblokeren dank jullie wel😊
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mert070, welkom op ons forum! Wat fijn dat de tip van @GJC ervoor heeft gezorgd dat je verbinding het weer doet 🙂 Dat is wel zo fijn, zeker als je in het buitenland bent. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer