beantwoord

Mobiel internet isle of man

• 21 mei 2013
  • 4 reacties
  • 2872 keer bekeken

Hallo,

Daar ik binnekort 2 weken verblijf op het eiland ISLE of Man  is mijn vraag wat hier de mobiele internetkosten per mb zijn.
Wordt bij iedere whats app die ik verstuur het de data naar boven afgerond en zo ja naar hoeveel. ??
Ik wil de mail op mijn tel blokkeren en alleen de whats app aanzetten om zodoende het data verbruik te beperken.  Is dit een optie ???

Daar jullie geen buitenlandse databundels aanbieden en ik niet in de mogelijkheid ben om via de wifi te versturen zou het fijn zijn als ik hier een antwoord op zou krijgen.

Uiteraard heb ik op jullie site al uitvoerig gekeken echter kom ik er jammer genoeg niet achter in welke zone isle of man nu valt .

alvast bedankt voor jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 21 mei 2013, 15:43

@benno3,

Het eiland Isle of Man valt onder Groot Brittanië en dit gaat om Zone 1.
De tarieven vind je hier.
De kosten per MB zijn € 0,847. Dataverkeer wordt op 1 KB naar boven afgerond in rekening gebracht. In het buitenland geldt een datalimiet van € 60,50 per maand. Hiervan wordt je via een sms op de hoogte gesteld.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@benno3,

De tarieven vind je hier.
De kosten per MB zijn € 0,847. Dataverkeer wordt op 1 KB naar boven afgerond in rekening gebracht. In het buitenland geldt een datalimiet van € 60,50 per maand. Hiervan wordt je via een sms op de hoogte gesteld.

Denise
@benno3,

De tarieven vind je https://"https://www.telfort.nl/tarieven/buitenland/abonnement/nieuw-btw-tarief/"

Denise

Hallo Denise,

Helemaal duidelijk.

Dank voor je snelle reactie.

gr   Benno.
Reputatie 3
Badge +1
@benno3,

Graag gedaan! TT zeker? Goede reis!

Denise
@benno3,

Graag gedaan! Goede reis!