beantwoord

Met welke providers in Frankrijk werkt Telfort?

• 17 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 3390 keer bekeken

Ik woon in Frankrijk en gebruik mijn Nederlandse SIM (van mijn DUAL SIM) telefoon alleen als ik in NL ben (bellen/SMSsen) en in FR vnl. om SMSsjes te ontvangen.
Omdat het bereik bij mij hier (in de Pyreneen) nogel wisselend is heb ik (vooral in huis) de beste resultaten met het netwerk handmatig in te stellen ipv te laten roamen. Van de hier te ontvangen net werken (Bouygtel, SFR, Orange en F-Contact) geeft handmatig die laatste (F-Contact) het beste bereik.
Voordat ik overstap van KPN (te duur) naar Telfort even een vraagje: werkt Telfort ook met al die vier hier te ontvangen netwerken?
Alvast bedankt voor enige informatie!
Peter
icon

Beste antwoord door Denise 18 oktober 2013, 11:45

@ariège,

Ik heb dit zojuist voor je uitgezocht. De operators die wij in Frankrijk ondersteunen zijn:

-Bouygues Telecom
-Free Mobile
-Orange France
-SFR

Houd er wel rekening mee dat wij met Orange France geen UMTS kunnen ondersteunen. Bij de andere providers is dit wel het geval:)

Weet je zo voldoende?

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@ariège,

Ik heb dit zojuist voor je uitgezocht. De operators die wij in Frankrijk ondersteunen zijn:

-Bouygues Telecom
-Free Mobile
-Orange France
-SFR

Houd er wel rekening mee dat wij met Orange France geen UMTS kunnen ondersteunen. Bij de andere providers is dit wel het geval:)

Weet je zo voldoende?

Denise
Denise,

Ook een merci voor deze snelle reactie!
Bij mij in de buurt heeft Bouygues Telecom (Bouygtel in de volksmond hier) het sterktste signaal (na F-Contact), dus dat komt goed uit. Overigens gebruik ik alleen maar 2G, dus Orange zou ook nog kunnen (voor onderweg).

Peter@ariège

@ariège,

Ik heb dit zojuist voor je uitgezocht. De operators die wij in Franks ondersteunen zijn:

-Bouygues Telecom
-Free Mobile
-Orange France
-SFR

Weet je zo voldoende?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@ariège,

Fijn om te lezen! Welkom :)

Denise

Reageer