beantwoord

Langere periode in het buitenland

• 23 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 227 keer bekeken

Hoi!

Voor mijn studie ga ik twee jaar naar het buitenland (binnen de EU). Ik vroeg mij af of ik dan alsnog mijn abonnement bij jullie kan gebruiken zonder extra verbruikskosten of zit hier een limiet aan?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 augustus 2018, 12:26

Hoi Merel, welkom op ons forum. Wat een heerlijk vooruitzicht zeg, 2 jaar voor je studie naar het buitenland! Je kunt je abonnement inderdaad daar zo gebruiken zoals Kees-Jan het beschrijft. Als je daar verblijft is het heel aannemelijk dat je daar meer verbruikt dat in Nederland, dan kunnen we dat dus controleren. Als je dan kunt aantonen dat je een duurzame band houdt met Nederland, zoals dat je bijvoorbeeld nog officieel ingeschreven staat, zal dat helemaal goed moeten komen 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Volgens
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/buitenland.htm

kan je:
Je abonnement kun je helemaal opmaken en je hoeft geen rekening te houden met een fair use policy van maximaal 60 dagen of een beperkt aantal MB’s. Je kunt dus gewoon internetten, bellen en sms’en in de hele EU zoals je thuis in Nederland gewend bent.
Je moet alleen wel een duurzame band hebben met Nederland. Dat betekent bijvoorbeeld dat je woont, werkt of studeert in Nederland. We controleren dit als je over een periode van 4 maanden meer belt, sms’t of internet in de EU, dan in Nederland.

Er zit dus een limiet aan.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Merel, welkom op ons forum. Wat een heerlijk vooruitzicht zeg, 2 jaar voor je studie naar het buitenland! Je kunt je abonnement inderdaad daar zo gebruiken zoals Kees-Jan het beschrijft. Als je daar verblijft is het heel aannemelijk dat je daar meer verbruikt dat in Nederland, dan kunnen we dat dus controleren. Als je dan kunt aantonen dat je een duurzame band houdt met Nederland, zoals dat je bijvoorbeeld nog officieel ingeschreven staat, zal dat helemaal goed moeten komen 🙂

Reageer