beantwoord

Langdurig in het buitenland

• 21 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 770 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een abbonoment wat nog tot 2018 doorloopt en waar ik ook erg tevreden mee ben. Echter ga ik vanaf begin november een aantal maanden naar Frankrijk en ik vroeg me af of er een optie is om mijn abbonement om te zetten naar een buitenlandbundel (dus niet die eenmalige buitenlandbundel die 7 dagen geldig is, maar gewoon een langdurige buitenlandbundel). Een meid uit Engeland waarmee ik samen naar Frankrijk ga heeft bij haar provider een deal kunnen sluiten dat ze nu 5 pond extra betaald maandelijks, en daarvoor zetten ze haar bundel om naar een buitenlandbundel (dus ze behoud haar data en belminuten etc, alleen nu zijn ze ook bruikbaar in het buitenland). Bestaat er bij Telfort ook zo'n optie? Waarbij je wat extra's betaald elke maand en dan in het buitenland gebruik kan maken van je abbonement?

Dankjewel!
icon

Beste antwoord door Michael 27 januari 2017, 12:12

Hoi Denise,

In de toekomst zullen we, vanwege wetgeving, enkele aanpassingen doorvoeren voor wat betreft de kosten die klanten in de EU maken voor bellen, sms’en en internetten. Hoe die wijzigingen precies zullen zijn, is niet bekend. Dat we aan de wetgeving gaan voldoen is wel een feit.

Om een antwoord te geven op je vraag: niet in de nabije toekomst. Maar houd een vinger aan de pols wat betreft deze zaak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Denise Joanne,

Innovatieve oplossing! Zo hoef je je abonnement niet stop te zetten en kan je tóch gebruikmaken van het abonnement, inderdaad super handig! Bij mijn weten bieden wij momenteel niet een dergelijke dienst aan. Ik zal je vraag de organisatie in slingeren. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten.

Heb je nog even geduld? 🙂
Hoi Michael,

Dankjewel! Ik wacht een reactie af! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Helaas heb ik nog geen direct antwoord op de vraag gekregen. Ik heb mijn collega's nogmaals verzocht te kijken naar het voorstel.

Indien ik meer weet, laat ik het weten.

Dank voor het begrip.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Denise,

In de toekomst zullen we, vanwege wetgeving, enkele aanpassingen doorvoeren voor wat betreft de kosten die klanten in de EU maken voor bellen, sms’en en internetten. Hoe die wijzigingen precies zullen zijn, is niet bekend. Dat we aan de wetgeving gaan voldoen is wel een feit.

Om een antwoord te geven op je vraag: niet in de nabije toekomst. Maar houd een vinger aan de pols wat betreft deze zaak.