beantwoord

Kosten voor internet buitenland

• 8 augustus 2015
  • 8 reacties
  • 716 keer bekeken

Op vrijdag 24/7 heb ik een internetbundel voor het buitenland aangevraagd en hiervan een bevestigingssms gekregen. Nu kreeg ik echter op maandag 27/7 een bericht dat ik verbruikslimiet heb bereikt en niet meer mobiel kan internetten. Terwijl mijn bundel nog niet op was. En log net in en zie dat op mijn volgende factuur een bedrag van € 65,27 in rekening wordt gebracht naast het bedrag van de internetbundels! Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Christy 13 augustus 2015, 16:52

Bedankt voor je berichtje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier zelf ook niet helemaal uit kom. Ik heb dit voor je doorgezet naar een andere afdeling. Zij zullen dit volledig uitzoeken en hierover telefonisch contact met jou over opnemen.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +15
In welk land ben je geweest?
De internetbundel voor in het buitenland is alleen geldig in zone 1 landen. In zone 2,3 en 4 internet je zonder buitenland bundel en heb je de limiet € 60,50.
Ben naar Tenerife geweest, hoort bij Spanje dus. En de internetbundels voor buitenland deden t ook gewoon, daarom vind ik het zo vreemd..
Reputatie 8
Badge +15
Canarische eilanden horen inderdaad gewoon bij Europa. Als je een buitenland bundel hebt aangezet dan zou je daar geen extra kosten van mogen krijgen. Zodra de 100MB op is hoort je internet geblokkeerd te zijn tot je een nieuwe bundel neemt.vof besluit verder te internetten met losse MB's.

Hier moet een modje naar kijken....
Nee lijkt me ook, dank je wel voor je reactie!
Reputatie 4
Badge +1
Dit is inderdaad een vreemde situatie MBartraij. Ik wil dit graag voor je gaan uitzoeken. Hiervoor heb ik jouw mobiele nummer, naam, adres en woonplaats nodig. Wil je deze gegevens naar mij sturen in een privébericht? Dan kan ik voor je nakijken wat er aan de hand is.
Reputatie 4
Badge +1
Bedankt voor je berichtje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier zelf ook niet helemaal uit kom. Ik heb dit voor je doorgezet naar een andere afdeling. Zij zullen dit volledig uitzoeken en hierover telefonisch contact met jou over opnemen.
Oké bedankt voor de moeite iig!!
Reputatie 4
Badge +1
Graag gedaan. Als je me nodig hebt, weet je mij te vinden.

Reageer