beantwoord

kosten buiten de bundel

• 10 april 2019
  • 2 reacties
  • 624 keer bekeken

Waarom moet ik nog betalen voor buitenland als met mijn mobiel bel of hebben jullie een nieuw gaatje gevonden om toch nog geld ontvangen
de eu valt toch in de bundel
graag reactie uwer zijde
gr ***
gsm no: ***

Admin: gegevens naar profiel verplaatst i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Galdor68 10 april 2019, 09:15

Alleen als je buiten Nederland bent hoewel dit zou veranderen. Ik zou even via de drie puntjes onderin de gegevens verwijderen en in je profiel zetten.

Bellen naar zone 1

• DienstKosten (per minuut)Bellen naar vaste en mobiele nummers0,230Bellen naar het buitenland wordt afgerekend per 30 seconden met een minimum van 1 minuut. De eerste minuut wordt volledig berekend.
Bron
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @koster.u, ik lees dat je kosten hebt gemaakt voor het bellen naar het buitenland. Dit klopt. Als je vanuit Nederland naar een nummer in het buitenland belt valt dit buiten de bundel. Als je in het buitenland bent en je belt dan, dan is het een andere verhaal. Dan gaat het wel uit de bundel. Op deze pagina lees je daar alles over.
Alleen als je buiten Nederland bent hoewel dit zou veranderen. Ik zou even via de drie puntjes onderin de gegevens verwijderen en in je profiel zetten.

Bellen naar zone 1

• DienstKosten (per minuut)Bellen naar vaste en mobiele nummers0,230Bellen naar het buitenland wordt afgerekend per 30 seconden met een minimum van 1 minuut. De eerste minuut wordt volledig berekend.
Bron

Reageer