beantwoord

Kon niet bellen in het buitenland

• 7 juni 2019
  • 5 reacties
  • 239 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben enkele weken geleden in Mallorca geweest, waar vandaan ik naar huis wilde bellen. helaas is dat mij niet gelukt, ik kreeg het bericht " deze optie is niet beschikbaar neem contact op met de klantenservice."
ik kon wel normaal online, heeft iemand een oplossing? Groet, Henk

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 juni 2019, 16:02

Hallo @Henk421, als je bijvoorbeeld met spoed naar huis zou moeten bellen, is zoiets niet wenselijk natuurlijk. Het is inderdaad wat jimny aangeeft, internationaal bellen staat uit bij jouw abonnement. Als je wilt kan ik dit voor je aanzetten, daarvoor heb ik dan nog wel de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig. Je kunt deze op jouw forumprofiel toevoegen, als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt kan ik het voor je aanpassen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Ais je inlogt op je mijn Telfort mobiel is er ook een optie om de instellingen te zien die aangeeft dat je niet vanuit het buitenland kunt bellen
Heb je het ook geprobeerd via een andere provider op Mallorca
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Henk421, als je bijvoorbeeld met spoed naar huis zou moeten bellen, is zoiets niet wenselijk natuurlijk. Het is inderdaad wat jimny aangeeft, internationaal bellen staat uit bij jouw abonnement. Als je wilt kan ik dit voor je aanzetten, daarvoor heb ik dan nog wel de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig. Je kunt deze op jouw forumprofiel toevoegen, als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt kan ik het voor je aanpassen.
Reputatie 1
Dag Jasper de gegevens heb ik op mijn forum profiel toegevoegd,( de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van mijn IBAN zijn bij de extra info.) Gr Henk
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het, dank je. Ik heb het voor je gewijzigd, het kan zijn dat je je telefoon een keer opnieuw moet opstarten. Daarna zal je in het buitenland weer kunnen bellen 🙂
Reputatie 1
Bedankt, voor het wijzigen, hopelijk doet ie het als in het buitenland ben,

Gr. Henk

Reageer