beantwoord

Klantenservice vanuit het buitenland

• 5 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 2889 keer bekeken

Ik probeer de klantenservice te bellen vanuit het buitenland op +31 88 765 02 00 en krijg steeds de melding:

"De gekozen dienst is niet bereikbaar vanaf uw mobiele telefoon."

Gisteren lukte het één keer om verbinding te krijgen, maar vandaag al 16 vergeefs pogingen.
Weet iemand een nummer wat wel vanuit het buitenland bereikbaar is?

Ik heb trouwens een Telfort mobiel abonnement.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 14 augustus 2017, 12:56

Hoi WhisperNeko, ben je via een andere weg geholpen? Daar ga ik op dit moment vanuit, aangezien ik geen bericht meer voorbij heb zien komen. Als ik nog wel iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hi WhisperNeko, welkom op het forum. Wat gek dat je ons niet kunt bereiken en vooral ook vervelend lijkt me. Het nummer is wel gewoon in werking. Is er iets waar ik je bij kan helpen? Ik hoor het graag van je. .
Reputatie 6
Badge +12
Hoi WhisperNeko, ben je via een andere weg geholpen? Daar ga ik op dit moment vanuit, aangezien ik geen bericht meer voorbij heb zien komen. Als ik nog wel iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag.
Dag Cindy, ik ondervind hetzelfde probleem als hier boven. Ik probeer vergeefs jullie klantenservice te bereiken. Is er een ander nummer? Met vriendelijke groet.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi 098765, wat balen! Wil je eens een ander netwerk selecteren en het dan opnieuw proberen? Met sommige netwerken zijn er strubbelingen om onze Klantenservice te bellen. Wil je me laten weten waar je nu bent en met welk netwerk je verbonden bent? Dan zet ik het hier intern uit, aangezien het volgens mij gewoon zou moeten kunnen.

Waarvoor wilde je de Klantenservice bellen? Als je dat laat weten, dan help ik je hier verder 🙂.
Dag Cindy, dank voor je bericht! Ik heb je eerder een privé bericht gestuurd met specificaties waarover ik de klantenservice graag wilde bereiken. Ik probeerde vanuit Zuid Frankrijk via een vaste lijn middels het 'sfr' netwerk de klantenservice te bereiken. Een ander netwerk staat niet tot mijn beschikking aangezien mijn mobiele iPhone telefoon niet meer werkt. Groet.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi 098765, ik zie het nu in mijn inbox! Ik heb je ook een bericht teruggestuurd met inhoudelijke informatie. Dat het ook met een vaste lijn niet lukt om onze Klantenservice te bereiken, dat is nieuw. Met mobiele telefoon heb ik al wel eerder voorbij zien komen en daar zijn we nu mee bezig waar de kink in de kabel zit. Zodra ik meer weet horen jullie van me.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi 098765 en WhisperNeko, willen jullie mij in een privébericht toesturen vanaf welk nummer je hebt gebeld, de datum als je weet ook nog het tijdstip ,dan kunnen we dat traceren. Bedankt allebei!
Reputatie 6
Badge +12
Van 098765 heb ik gegevens ontvangen, waarvoor mijn dank en ik heb inhoudelijk op je vraag gereageerd in een privébericht. Ik heb nog geen update over het niet kunnen bereiken van onze Klantenservice vanuit het buitenland.
Hallo,

Ook voor mij is dit een probleem. Ik kan jullie niet bereiken vanuit Noorwegen. Regelmatig netwerk bezet en via een ander netwerk krijg ik de melding (in het Nederlands) dat het nummer niet vanaf een mobiel gebeld mag worden (handig?). 17-08-2017 vanaf 16.15 tot 17.30 een aantal keer geprobeerd.

Dus ik vraag een goede vriendin even te bellen maar dan moet je niet denken dat de servicedesk op een technische vraag antwoord wil geven. Daar wordt doodleuk aangeven dat ik zelf even moet bellen... (Goh echt waar? had ik nog niet geprobeerd, dat werkt ook zo lekker of niet?) zelf met tekst en uitleg over dat het service nummer vanuit het buitenland bellen niet werkt, wordt ondersteuning geweigerd.

Waarom werkt 4G niet in het buitenland Telfort? Ik zit in Noorwegen waar op veel plekken 3G is uitgeschakeld omdat er LTE (4G) beschikbaar is. Daardoor val ik regelmatig terug op 2G (beetje langzaam). Zo'n technische vraag had toch best aan de telefoon aan iemand anders dan de contractant mogen worden uitgelegd of niet?

Hoop in elk geval dat jullie de moeite willen nemen om de vraag, die de servicedesk niet tegenover een vriendin van mij wou beantwoorden, toch even hier publiekelijk willen beantwoorden.

Alvast bedankt voor de moeite!
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Boefje90, heel begrijpelijk dat dit een probleem is, we zijn er helaas nog niet achter waar het door komt. Bij Telfort is 4G in het buitenland niet beschikbaar. Daarom kun je geen 4G oppakken. 3G is wel beschikbaar in het buitenland. Ik hoop dat dit je duidelijkheid biedt.
Reputatie 8
Badge +19
Ik zit in Noorwegen waar op veel plekken 3G is uitgeschakeld omdat er LTE (4G) beschikbaar is. Daardoor val ik regelmatig terug op 2G (beetje langzaam).
Dat providers in Noorwegen 3G uitschakelen omdat 4G beschikbaar is, is Telfort niet aan te rekenen lijkt me.
Dat die Noren nou zo naief zijn om dat te doen...

Reageer