beantwoord

klantenservice nummer voor buitenland niet te bereiken vanaf een mobiele telefoon!?

• 15 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2117 keer bekeken

Ik probeerde de klantenservice te bellen vanuit het buitenland met een mobiele telefoon (NIET VAN TELFORT) maar  nummer werkt niet, verbinding word zoder dat er iets word gezegd direct verbroken! +31887650200 heb ik gebeld, volgens julie site het nieuwe nummer!
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 17 maart 2014, 16:00

@velsnot,

Vervelend dat het niet is gelukt om ons te bereiken vanuit het buitenland. Je hebt wel contact opgenomen met het juiste nummer, vreemd dat het niet werkte. Ik kijk graag voor je na of er blokkades actief zijn. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Als ik bij storingen & mededelingen kijk dan zijn er geen storingen bekend met bellen vanuit het buitenland naar de klantenservice.

Misschien een storing met de simkaart waarmee je probeert te bellen?
Lukt het wel om met die simkaart andere nummers in Nederland te bereiken die met +88 beginnen?
Reputatie 3
Badge +1
@velsnot,

Vervelend dat het niet is gelukt om ons te bereiken vanuit het buitenland. Je hebt wel contact opgenomen met het juiste nummer, vreemd dat het niet werkte. Ik kijk graag voor je na of er blokkades actief zijn. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Het lukt niet om dat nummer te bellen met een belgisch abonnement.
Je krijgt geen toestemming om dat nummer te bellen dus pech?

Reageer