beantwoord

Kan niet meer bellen in Spanje

• 6 juni 2019
  • 6 reacties
  • 243 keer bekeken

Ik zit momenteel in Spanje. Ik kon aldoor bellen maar nu niet meer. Ik kan ook niet gebeld worden vanuit Nederland. Internet ed werkt wel. Hoe kan dit?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 juni 2019, 14:23

Hallo @lisalisa, dat het werkte en daarna opeens niet meer is vreemd. Hoe het kan durf ik zo ook niet te zeggen, heb je het toestel al eens opnieuw opgestart om te kijken of je daarmee weer gebruik kunt maken van de telefonie?
Als dat geen verbetering gaf ga ik met je meekijken, daarvoor zal ik de postcode, huisnummer, het bewuste 06-nummer, de laatste 3 cijfers van de IBAN en de geboortedatum van de contractant nog nodig hebben. Die kan je daarvoor op jouw forumprofiel invullen.
Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @lisalisa, dat het werkte en daarna opeens niet meer is vreemd. Hoe het kan durf ik zo ook niet te zeggen, heb je het toestel al eens opnieuw opgestart om te kijken of je daarmee weer gebruik kunt maken van de telefonie?
Als dat geen verbetering gaf ga ik met je meekijken, daarvoor zal ik de postcode, huisnummer, het bewuste 06-nummer, de laatste 3 cijfers van de IBAN en de geboortedatum van de contractant nog nodig hebben. Die kan je daarvoor op jouw forumprofiel invullen.
Ik hoor het graag van je.
Forumprofiel ingevuld. Telefoon meerdere malen uitgezet.
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor de gegevens, ik heb het abonnement erbij gepakt. Daar zie ik niets staan wat kan verklaren dat het bellen nu niet meer werkt. Zou je jouw SIM-kaart eens in een ander toestel kunnen doen en kijken of het probleem dan met de kaart meegaat, of dat het bij het toestel blijft?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @lisalisa, heb je de SIM-kaart al in een ander toestel kunnen proberen? Ik hoor het resultaat graag nog van je.
Beter laat dan nooit. Het is opgelost. Er was een hele lange storing waar ik de dupe van was. Bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Dat verklaart het inderdaad. Fijn dat het nu weer werkt en je er weer gebruik van kunt maken.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer