beantwoord

Kan niet bellen in België

• 18 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 374 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Wij zijn een weekendje weg in België, Houthalen, en nu kan ik mijn dochter niet op haar 06 bellen terwijl zij ook hier is en ook andere nummers kan ik niet bellen die hier ook zijn en mijn dochter kan mijn ook niet bellen. Hoe kunnen we dit oplossen. We zitten op het Orange netwerk

Groetjes Erie

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 oktober 2019, 16:05

Heb je ondertussen een oplossing gevonden? Ik geen geen reactie meer van je ontvangen namelijk.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Erietjuh, welkom hier.

Ik lees een lekker weekendje België. Alleen nu kan je helemaal niet bellen. Dat is wel apart. Ik heb meteen even meegekeken, ik zie zo geen blokkades staan. Daar zou het dus niet aan mogen liggen. 

Nu ben ik wel benieuwd of je het toestel al een keer opnieuw hebt opgestart, helpt dat? Zo niet, kun je handmatig een ander netwerk kiezen? Of heb ook de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Werkt het dan wel? Zo ja, dan ligt het aan het toestel. Zo niet, dan is de simkaart vermoedelijk het probleem. Ik wil je dan aanraden een vervangende simkaart aan te vragen. 

Reputatie 8
Badge +12

Heb je ondertussen een oplossing gevonden? Ik geen geen reactie meer van je ontvangen namelijk.

Reputatie 1

Klopt want we waren al weer terug. Na opstaryen deed hij het 1x en daarna weer niet. Iedereen met wie ik was had het probleem. Baal er gewoon een beetje van dat, welke provider ook, er niet gewoon voor kan zorgen dat als je op het netwerk van dat land zit je gewoon kan bellen en zo

Reputatie 8
Badge +12

Ik snap de frustratie. Je zou zeker van 1 netwerk gebruik moeten kunnen maken. Als dat niet lukt moet we gaan onderzoeken wat de oorzaak is. Vandaar alle vragen. Dus mocht je weer in het buitenland zijn en het werkt niet, laat het dan alsjeblieft weten, dan kunnen we het verder onderzoeken. 

Reputatie 1

Is goed ga ik doen

Reageer