beantwoord

Kan niet bellen/gebeld worden in het buitenland, geen netwerk

HannahvNoort
Ik kan niet bellen of gebeld worden in het buitenland, omdat ik nergens een netwerk heb buiten NL. Ik heb de mobiele gegevens en dataroaming al aangezet maar ook tevergeefs. Ik las ergens op het forum dat dit te maken kan hebben met een blokkering die door Telfort zelf opgeheven moet worden?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 18 april 2018, 20:47

Hi Hannah, wat vervelend dat het niet lukt om verbinding te maken in het buitenland! Ik heb even in je instellingen gekeken en zag inderdaad dat er een blokkade stond op dataverbruik in het buitenland. Ik heb deze eraf gehaald. Zou je je toestel een keertje uit en aan willen doen om te kijken of het dan werkt? Als het dan niet werkt, zou ik je willen vragen om je simkaart in een ander toestel te proberen, zodat we kunnen achterhalen waar dit door komt. Ik hoor het graag van je!

Bekijk reactie

3 Reacties

GJC
Reputatie 7
Badge +10
Staat je mobiele nummer al in je profiel? Webcare kan het dan zo voor je nakijken.
nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +15
GJC schreef:

Staat je mobiele nummer al in je profiel? Webcare kan het dan zo voor je nakijken.

En zonodig corrigeren. :)
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 2
Badge +3
Hi Hannah, wat vervelend dat het niet lukt om verbinding te maken in het buitenland! Ik heb even in je instellingen gekeken en zag inderdaad dat er een blokkade stond op dataverbruik in het buitenland. Ik heb deze eraf gehaald. Zou je je toestel een keertje uit en aan willen doen om te kijken of het dan werkt? Als het dan niet werkt, zou ik je willen vragen om je simkaart in een ander toestel te proberen, zodat we kunnen achterhalen waar dit door komt. Ik hoor het graag van je!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)