kan niet bellen en sms'en en gebeld worden en gesms't worden in Belgie

• 6 maart 2018
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 1
Va dat ik zondag over de Belgische grens reed uit Nederland kan ik niet meer bellen of gebeld worden, zelfde geldt voor sms. Whatsapp (met wifi aan) werkt nog wel. Ik heb al meerdere malen aan en uit gezet. Heb ook gekekeken of mobiele gegevens aan staat. Wat te doen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Liliane, welkom op het forum. Wat lastig dat je geen verbinding meer hebt als je de grens over gaat. Aan onze kant zie ik geen blokkades terug. Zie je wel dat je bereik hebt in België of zie je dat het beperkt is?
Reputatie 1
Hoi Wieger, dank voor je reactie. Ja er staan streepjes bij het bereik maar er blijft niks binnen komen. Het lastige is dat ik hier voor langere tijd zit voor werk en nu al sinds zondag onbereikbaar ben. Wat te doen?
Reputatie 7
Badge +13
Wat dan nog wel eens wilt helpen, is om handmatig een andere provider te selecteren in je telefoon. Op onze toestelhulp kan je voor veel toestellen zien hoe je handmatig een netwerk kan selecteren.

Mocht dat niet werken, dan zou je de simkaart in een andere telefoon kunnen proberen. Mogelijk dat je daarmee verbetering merkt. Als die opties niet werken, dan kan ik onze netwerkdienst laten kijken naar dit vraagstuk.
Reputatie 1
Hoi Wieger, dank voor je antwoord. Heb dat al geprobeerd maar het werkt helaas niet.. Fijn als de netwerkdienst ernaar zou kunnen kijken! Groet!
Reputatie 7
Badge +13
Hallo Liliane, ik heb het doorgezet naar mijn collega's. Zij gaan dit onderzoeken voor je.
Reputatie 7
Badge +13
Hey Liliane, ik heb een reactie terug van mijn collega's. Zij zouden graat telefonisch contact met je opnemen om onder het gesprek een aantal tests uit te voeren. Dit gaat natuurlijk niet op je 06-nummer. Heb je misschien een ander nummer waar je bereikbaar op bent? Dat nummer mag je dan in een privébericht aan mij sturen. Zet dat niet in een reactie op het forum alsjeblieft. Als laatste wil ik je vragen of je misschien je simkaartje in een andere telefoon kan testen. Dit zal misschien niet gemakkelijk gaan terwijl je in België bent, maar dat zou heel veel duidelijkheid kunnen geven. Ik hoor het graag van je.

Reageer