beantwoord

Kan geen nieuw bundel EU activeren terwijl oude 0mb heeft.

• 26 juli 2015
  • 3 reacties
  • 470 keer bekeken

Sms TEGOED MB naar 1255 meld Beste klant, u heeft 0 MB beschikbaar in uw 73,49 MB EU bundel. U kunt deze bundel gebruiken tot en met 31-07-2015. Bekijk uw gebruik, beschikbare MBs en geldigheid op telfort.nl/belstatus. Groet, Telfort
icon

Beste antwoord door Christy 28 juli 2015, 09:37

@ InterNetMuppets,

Bedankt voor het doorsturen van de gegevens. Ik ben er achter waardoor het misgaat. We hebben een storing met betrekking tot het aanzetten van extra bundels. Meer informatie kun je hier vinden. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak.

Christy
Bekijk reactie

3 reacties

Als ik wel probeer krijg de volgende melding :Beste klant, u heeft al een 100 MB EU bundel. U kunt een nieuwe internetbundel EU bestellen als de huidige bundel op is. Groet, Telfort... ik ben vakantie is Zweden overigens 😉
Reputatie 4
Badge +1
@ InterNetMuppets,

Welkom op het forum.

Wat balen dat je geen nieuwe bundel aan kunt zetten tijdens jouw vakantie! Ik kijk het graag voor je na. Wil je mij jouw 06-nummer en naw-gegevens sturen in een privébericht?

Christy
Reputatie 4
Badge +1
@ InterNetMuppets,

Bedankt voor het doorsturen van de gegevens. Ik ben er achter waardoor het misgaat. We hebben een storing met betrekking tot het aanzetten van extra bundels. Meer informatie kun je hier vinden. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak.

Christy

Reageer