beantwoord

Internetkosten

Van 23 november tot 7 december op vakantie geweest naar Egypte,voor dat wij het vliegtuig instapten onze mobiel in de vliegtuigmodus gezet,bij aankomst in Egypte mobiel netwerk uit gezet,roaming staat altijd uit,tot onze verbazing kreeg mijn vrouw na een paar dagen een bericht van Telfort dat haar internet limiet was bereikt,kosten bijna 60 euro,hoe kan dit in hemelsnaam als wij alleen wifi van het hotel hebben gebruikt?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 19 december 2018, 09:11

Hoi dona0004, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je heerlijk op vakantie bent geweest naar Egypte, heel erg fijn. Alleen deze werd even verstoord door een sms'je waar in stond dat het maximum van 60,50 euro is behaald. Deze zag je niet aankomen want je dacht dat je de telefoon zo had ingesteld dat je geen gebruik kon maken van mobiel internet in Egypte.

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft een vergoeding hiervoor voor je in orde gemaakt. Dat is fijn.

Mocht je zo nog ander vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ook al staat de wifi aan dan nog komt het vaak voor dat als de desbetreffende Wifi uitvalt er gezocht wordt naar een zendmast in de buurt waardoor de kosten zijn ontstaan en in de logs bij Telfort kan men exact zien wanneer dit gebeurt is
Reputatie 8
Badge +19
Als je bij aankomst pas je mobiele netwerk en roaming uitzet dan ben je al te laat, dat moet je doen als je in Nederland in het vliegtuig stapt.
Een paar minuten is al genoeg om data binnen te halen, direct nadat je je toestel uit de vliegtuigmodus haalt.
Roaming staat altijd uit.
Reputatie 8
Badge +17
Vul in je forum profiel het mobiel nummer van je echtgenote in + het klantnummer dan ziet webcare wie he bent als ze je topic oppakken
Reputatie 6
Badge +9
Hoi dona0004, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je heerlijk op vakantie bent geweest naar Egypte, heel erg fijn. Alleen deze werd even verstoord door een sms'je waar in stond dat het maximum van 60,50 euro is behaald. Deze zag je niet aankomen want je dacht dat je de telefoon zo had ingesteld dat je geen gebruik kon maken van mobiel internet in Egypte.

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft een vergoeding hiervoor voor je in orde gemaakt. Dat is fijn.

Mocht je zo nog ander vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Reageer