beantwoord

Internet verbruik buitenland (binnen EU)

• 3 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 218 keer bekeken

Op 21 juli wordt ik geconfronteerd met een extra hoge rekening voor internet.
Ik ben 2 weken in griekenland verbleven en niet in albanie!!! Dit kan ik uiteraard aantonen.
Nu wordt mij 5 euro per MB in rekening gebracht waar ik niet ben geweest....

Blijkbaar kan ik binnen enkele minuten een ZEE oversteken.

Contact met klantenservice levert niets op, niet aardig en correct behandeld.
Enkel wilde zij een melding maken onder nummer : referentienummer 20180724163025374848.

Wij kunnen niets voor u doen... (hoezo bewijslast..)

Klacht ingediend per 21 juli, per 3 aug nog geen ENKELE reactie vanuit telfort.
Wel inmiddels automatische incasso teruggedraaid, nog steeds geen enkel respons.

Hoe en op welke wijze verder? Rechtsbijstand inschakelen??. Wordt mi wel een principe kwestie??
icon

Beste antwoord door Rene154 3 augustus 2018, 21:08

Heb dit ook gehad op Corfu, je moet hier heel alert op zijn. Het is alleen wel zo: je krijgt elke keer smsjes als er verbinding wordt gemaakt met een zendmast in een ander land. Zolang je die smsjes hebt ontvangen, had je het kunnen weten...
Bekijk reactie

6 reacties

Zelfs bij het bekijken van rekening, ben ik 2 a 3 min in Albanie en daarna weer in Corfu???
Toen je verteld werd dat er verbinding was gemaakt met een Albanese provider werd toen ook dag/tijd genoemd?
Rond die tijd boottochtje gemaakt?
Stond je telefoon op roaming en automatisch verbinding maken?
Verzoek om leidinggevende te spreken, wordt afgewimpeld. Maw wacht maar af...
Is dit service en klantgerichtheid?
Reputatie 2
Heb dit ook gehad op Corfu, je moet hier heel alert op zijn. Het is alleen wel zo: je krijgt elke keer smsjes als er verbinding wordt gemaakt met een zendmast in een ander land. Zolang je die smsjes hebt ontvangen, had je het kunnen weten...
Reputatie 5
Badge +8
Hi wi680530, welkom op het forum. Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Reputatie 5
Badge +8
wi680530, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer