beantwoord

Internet in buitenland EU

• 10 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

Ik wordt nu tijdens mn vakantie geconfronteerd met internet en belkosten in het buitenland, en dit in een Zone 1 land nml Kroatie. Bellen met telfort in buitenland lukt niet alleen via een vaste telefoon op nr +31887650200. Lekker handig! Nu mn probleem waarom wordt er kosten berekend voor internet in EU en niet van mn bundel afgeschreven ? Vanaf 15 juni zou de roaming verleden tijd zijn. Eindelijk een vaste telefoon gevonden en Telfort medewerker meld mij " sorry we kunnen je niet helpen je moet wachten op je factuur en dan klacht indienen" :@:( Je kan toch zien lijkt mij waar er geinternet is en dat het in een EU land is waar internet en bellen via mn bundel moet vallen. Telfort kunnen jullie dit niet nakijken tussentijds zonder dat je moet wachten op je factuur? Lijkt me toch en makkie voor jullie
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 14 augustus 2017, 15:40

Hoi Lajbek, welkom op het forum! Ik heb direct gekeken aan de hand van je 06-nummer in je profiel. Voor zone 1 zijn geen kosten berekend. Ik zie dat je begin augustus verbonden bent geweest met een land in zone 3. Hier komen de kosten vandaan. Zit je ergens op een grensgebied? Houd de sms'jes goed in de gaten die je krijgt wanneer je verbindt met een netwerk. Hierin staat aangegeven met welk netwerk je verbindt. Ik hoop je zo duidelijkheid te hebben gegeven waar de kosten vandaan komen. In Kroatië kun je zonder kosten internetten, als je maar met een netwerk daar verbonden bent.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Lajbek, welkom op het forum! Ik heb direct gekeken aan de hand van je 06-nummer in je profiel. Voor zone 1 zijn geen kosten berekend. Ik zie dat je begin augustus verbonden bent geweest met een land in zone 3. Hier komen de kosten vandaan. Zit je ergens op een grensgebied? Houd de sms'jes goed in de gaten die je krijgt wanneer je verbindt met een netwerk. Hierin staat aangegeven met welk netwerk je verbindt. Ik hoop je zo duidelijkheid te hebben gegeven waar de kosten vandaan komen. In Kroatië kun je zonder kosten internetten, als je maar met een netwerk daar verbonden bent.

Reageer