beantwoord

ik kan mijn voicemail niet beluisteren in het buitenland

• 5 juli 2013
  • 7 reacties
  • 3404 keer bekeken

Ik heb een dringende vraag. Ik ben in Spanje en probeer mijn voicemail af te luisteren op mijn mobiel met het nummer 0031626001233. Ik krijg dan vervolgens het bericht: het gekozen nummer is nog niet in gebruik. Als ik dan hetzelfde nummer bel vanaf een vaste lijn krijg ik wel verbinding. Alleen: mijn mobiel geeft aan dat ik inmiddels 2 voicemailberichten moet hebben. Als ik ze wil beluisteren (vanaf de vaste lijn) krijg ik echter het bericht dat er geen berichten zijn.
Ik heb een mail gestuurd naar klantenservice maar dat duurt 10 dagen voordat ik daarop antwoord krijgt. Daar heb ik natuurlijk niets aan want dan zijn mijn berichten inmiddels ook al gewist.
Aangezien dit belangrijke berichten voor mij kunnen zijn wil ik ze natuurlijk wel kunnen beluisteren. Wat moet ik nu doen??
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 5 juli 2013, 12:09

Welkom op het forum Jolanda58!

Balen dat jouw voicemail niet werkt. Ik kijk graag voor je na of alle netwerkinstellingen juist staan. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Er is namelijk een nieuwe voicemaildienst. Meer informatie vind je hier.

Denise
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Jolanda58!

Balen dat jouw voicemail niet werkt. Ik kijk graag voor je na of alle netwerkinstellingen juist staan. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Er is namelijk een nieuwe voicemaildienst. Meer informatie vind je hier.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Jolanda58,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een reset op het netwerk uitgevoerd. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Jolanda58,

Balen dat het niet heeft gewerkt. Ik heb het intern nagevraagd. Je kunt tijdelijk bellen naar het voicemail nummer van KPN (0612001233). Je kunt dan jouw voicemail beluisteren. De integratie van de nieuwe voicemail dienst is over ongeveer twee weken afgerond. Vanaf dan kun je weer bellen naar de Telfort voicemail.

Mijn excuses voor het ongemak, nog een fijne tijd in Spanje gewenst!

Denise
@Jolanda58,

Balen dat het niet heeft gewerkt. Ik heb het intern nagevraagd. Je kunt tijdelijk bellen naar het voicemail nummer van KPN (0612001233). Je kunt dan jouw voicemail beluisteren. De integratie van de nieuwe voicemail dienst is over ongeveer twee weken afgerond. Vanaf dan kun je weer bellen naar de Telfort voicemail.

Mijn excuses voor het ongemak, nog een fijne tijd in Spanje gewenst!

Denise

Beste Denise,
Bedankt voor je hulp. Helaas werkt ook dit nummer niet op mijn mobiele telefoon en krijg ik dezelfde melding. Gelukkig kreeg ik wel contact via de vaste lijn en heb ik mijn voicemail af kunnen luisteren. Ik ben dus een baan misgelopen omdat ik te laat heb kunnen reageren.
Ik vraag mij nu af wie al deze gemaakte kosten gaat betalen vanuit Spanje? Ik heb nogal een aantal keren gebeld en deze kosten vallen buiten mijn abonnement en zoals ik het nu begrijp ook buiten mijn schuld.

Jolanda
Reputatie 3
Badge +1
@jolanda58,

Fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt om de voicemail te beluisteren. Uiteraard dien je wel het nummer van KPN vanuit het buitenland te bellen (+31612001233). Mijn excuses als dit niet duidelijk was. Zodra de factuur online staat kun je mij een privébericht sturen. Ik zal de gemaakte kosten dan crediteren.

Dneise
Ook ik kan vanuit Spanje de voicemail niet bereiken. Krijg ik ook de mededeling dat het nummer niet bereikbaar is. Heb ondertussen wel een aantal berichten die staan te wachten. Enig advies is welkom! Groet Delores
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum dwielzen!

Balen dat het niet lukt om jouw voicemail te beluisteren. Er is op dit moment een migratie bezig naar een nieuwe voicemaildienst waardoor je deze problemen kunt ervaren. Meer informatie en updates vind je via www.telfort.nl/mededelingen en www.telfort.nl/voicemail.

Mijn excuses voor het ongemak.

Denise

Reageer