vraag

Hoog bedrag afgeschreven na vakantie in Zweden!

• 3 september 2014
  • 4 reacties
  • 981 keer bekeken

Hallo,
Na onze heerlijke vakantie in Zweden wachtte mij een heel onaangename verrassing: de rekening van telfort en het bedrag dat al van mijn rekening is geschreven..
Deze is heel hoog en dat terwijl ik van te voren me goed had ingelezen en EU belbundel (2x) had aangeschaft.
Ik zie nu op de specificatie van de factuur dat er vaak zone 4 gerekend is! Terwijl Zweden een zone 1 land is.
Ik zou graag in contact willen komen met iemand van Telfort.
Met vriendelijke groet Anita

4 reacties

Reputatie 3
@Aniet77,

wederom excuses voor de late reactie! Ik heb je bericht meteen doorgezet, zodat een van mijn collega's contact met je op kan nemen. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?

Ingrid
@Californië,

Wat vreemd dat er SMS'jes zijn afgeschreven. Gaat het om verzonden of ontvangen SMS'jes? Graag wil ik dit voor je uitzoeken. Kun je mij jouw NAW-gegevens en 06-nummer sturen in een privébericht ?

Fayruza
Ik heb tijdens mijn vakantie in australie gebruik gemaakt van een Australische simkaart . Toch zijn er een aantal sms'jes afgeschreven op de rekening . Ik kan slechts 1 ontvangen sms'je vinden op de genoemde datum. Mijn simkaart zat dus niet in het toestel . Hoe is dit mogelijk ? Het nommer waarop sms'jes staan is 0626000230 . 5 sms'jes zone 3 en eentje zone 4. Een raadsel . Op beide data was ik in australie .
Reputatie 3
@Aniet77,

Mijn excuses voor de late reactie. Wat vervelend dat je na je vakantie in Zweden ineens een hoge rekening hebt ontvangen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er kosten worden berekend voor zone 4. Zou je mij via een privébericht jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres willen sturen?

Ingrid

Reageer