Hoge rekening na vakantie buitenland

• 24 mei 2012
  • 1 reactie
  • 3072 keer bekeken

Badge
Geachte medewerker Telfort,

Na mijn vakantie Suriname keek ik gister op "mijn Telfort" daar zag ik tot mijn grote schrik de factuur 460 euro. 284 euro hiervan zijn voor het verbuik van 34 MB, tijdens mijn vakantie heb ik echter geen internet gebruikt en ben voor het lezen van mail e.d. telkens expres naar een internetcafe gegaan omdat ik wist dat de kosten van mobiel internet zeer hoog zijn. ik vind dit zeer vreemd en wil graag opheldering. dit is een bedrag buiten proporties en vindt dit echt niet kunnen.

Tevens staat er op de factuur dat er een verbuikslimiet van toepassing is, dus is het helemaal raar aangezien het verbruikslimiet 60 euro is en dus het bedrag uberhaubt nooit zó hoog kan uitvallen. ik hoop dat u een oplossing heeft voor dit probleem, het bedrag is inmiddels wel al afgeschreven van mijn rekening maar wil dat dit teruggedraaid wordt. het kan toch niet zo zijn dat ik zo fors moet betalen voor een dienst waar ik totaal geen gebruik van heb gemaakt.

Graag hoor ik spoedig van u.

Omar Darwish

1 reactie

Badge +2
@Omar1234,

Dat is inderdaad schrikken als u niet op deze gebruikskosten rekent. Om voor u uit te zoeken hoe dit zover heeft kunnen komen heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer