beantwoord

Hele vakantie geen toegang tot bundel

  • 30 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 292 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb om één of andere reden geen netwerk overal buiten Nederland. Dit ligt niet aan mijn telefoon, aangezien ik de netwerken wel kan scannen maar er niet mee kan verbinden. Telefoon al gereset en de simkaart in iemands anders zijn telefoon gedaan, beiden zonder resultaat.

Nou was ik gedurende de gehele zomervakantie bijna alleen maar in het buitenland en heb ik dus geen toegang gehad tot mijn bundel.

Ik vind dat telfort als provider de plicht heeft om ervoor te zorgen dat haar klanten redelijk bereik hebben. Ook vind ik het feit dat ik mijn hele vakantie geen bereik heb gehad zorgelijk. Al helemaal aangezien ik enkel in EU-landen ben geweest en waar andere providers wél gewoon goed netwerk hebben.

Hoe gaat dit opgelost worden? Het lijkt me in ieder geval meer dan redelijk dat ik de abbonnementskosten voor de desbetreffende maanden niet hoef te betalen.

Bedankt en met vriendelijke groet,
Jesper
icon

Beste antwoord door GJC 30 augustus 2018, 11:51

Voor je de schuld volledig bij Telfort legt, heb je al gekeken naar je instellingen in Mijn Telfort?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mobiel/instellingen.htm#/instellingen/blokkades

Het is overigens best mogelijk dat je problemen hebt ondervonden hoor. Daar loopt al een uitgebreid topic over:
https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/hier-uw-internet-buitenland-ervaringen-aub-76299
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Voor je de schuld volledig bij Telfort legt, heb je al gekeken naar je instellingen in Mijn Telfort?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mobiel/instellingen.htm#/instellingen/blokkades

Het is overigens best mogelijk dat je problemen hebt ondervonden hoor. Daar loopt al een uitgebreid topic over:
https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/hier-uw-internet-buitenland-ervaringen-aub-76299
Voor je de schuld volledig bij Telfort legt, heb je al gekeken naar je instellingen in Mijn Telfort?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mobiel/instellingen.htm#/instellingen/blokkades

Het is overigens best mogelijk dat je problemen hebt ondervonden hoor. Daar loopt al een uitgebreid topic over:
https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/hier-uw-internet-buitenland-ervaringen-aub-76299


Dat heb ik zeker al gedaan. Geen enkele blokkades aan staan.
Reputatie 8
Badge +11
Duidelijk. Staat je 06-nummer in je profiel zodat de mensen van Telfort weten om welke aansluiting het gaat? Ik las laatst dat er ook nog een instelling is waar wij niet bij kunnen komen, maar die wel van invloed kan zijn.
Heeft het overigens in het verleden wel gewerkt bij je?
Duidelijk. Staat je 06-nummer in je profiel zodat de mensen van Telfort weten om welke aansluiting het gaat? Ik las laatst dat er ook nog een instelling is waar wij niet bij kunnen komen, maar die wel van invloed kan zijn.
Heeft het overigens in het verleden wel gewerkt bij je?

Yes, dat staat er. Ik kan me niet herinneren dat het ooit wel heeft gewerkt in het buitenland de afgelopen twee jaar. Dit jaar was ik het pas zat dus vandaar nu pas de topic. Bedankt voor de hulp tot nu toe.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jesper, welkom op het Forum. Ik begrijp dat zodra je buiten Nederland komt je helemaal nergens een netwerk kan krijgen? Ook in een ander toestel dus niet. Dat is niet zo fijn. Ik ben dan ook even in jouw aansluiting gedoken. Ik zag dat er nog wel een blokkade stond op internationale gesprekken, deze heb ik nu eraf gehaald. Wil je jouw toestel eens opnieuw opstarten? Ik ben benieuwd of dit nog invloed heeft gehad op het netwerk in het buitenland? Want helemaal geen netwerk kunnen vinden, dat vind ik wel vreemd. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je nog iets kunnen testen Jesper? Of ben je nog niet weer in het buitenland geweest?

Reageer