beantwoord

Heeft Telfort ook een mobiele internetbundel voor het buitenland?

• 6 januari 2013
  • 13 reacties
  • 9577 keer bekeken

Heeft Telfort ook de mogelijkheid een kleine mobiele internetbundel voor het buitenland af te sluiten? Bijvoorbeeld 5 mb per week?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 7 januari 2013, 11:53

@rademakers,

Wij bieden geen databundels aan voor het buitenland. Ik adviseer je om mobiel internet uit te schakelen en vervolgens gebruik te maken van Wi-Fi.

Excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@rademakers,

Wij bieden geen databundels aan voor het buitenland. Ik adviseer je om mobiel internet uit te schakelen en vervolgens gebruik te maken van Wi-Fi.

Excuses voor het ongemak.

Denise
Waarom bieden jullie dit niet aan? Lijkt mij een gemiste kans. 
Je bied je klant een goede service, het is voor ons een groot gemak, en jullie verdienen er ook nog mee. Of verdienen jullie meer aan ons door het zo te laten?

gr
Reputatie 1
Neem als voorbeeld de buitenlandbundel van de concurent met het rood/witte logo.
Hiermee kun je voor € 2 per dag 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden, 20 sms'jes sturen en ontvang je 35 MB data-tegoed en je gaat het pas betalen zodra je er gebruikt van maakt.
Dus als je er op woensdag gebruik van maakt, donderdag niet maar vrijdag weer wel is dat 4 euro, het is niet zo dat zodra je er gebruik van maakt standaard 2 euro per dag in rekening gebracht word.
Met zo'n bundel kun je helemaal uit de voeten op reis, ik vind dit een groot gemis dat Telfort zoiets niet heeft.

Misschien een idee om het te introduceren bij Telfort?

Mvg,

Niels van Laarhoven
Badge
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/internet-europa/routed_rewrite_for_extensionless.aspx/

http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/op_reis/

h
ier twee alternatieven
Badge
Ik neem dus voor 3 weken een sim kaart van een andere provider gewoon een prepaid kaartje kopen van vodafone of t-mobile. in sommige landen is het ook mogelijk om eenlokale sim kaart aan te schaffen. in Italie is dit wat lastiger maar ook mogenlijk
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie!
Ik ga volgende week op vakantie en heb inderdaad een Vodafone blox prepaid simkaart gekocht voor de databundel.
Telfort zal niet blij zijn met al de reclame voor de concurrent op hun forum, maar daar maken ze het wel naar om als enige grote provider geen fatsoenlijk alternatief te bieden voor mobiel internet in het buitenland.

Groetjes Niels
Badge
Bedankt voor je reactie!
Ik ga volgende week op vakantie en heb inderdaad een Vodafone blox prepaid simkaart gekocht voor de databundel.
Telfort zal niet blij zijn met al de reclame voor de concurrent op hun forum, maar daar maken ze het wel naar om als enige grote provider geen fatsoenlijk alternatief te bieden voor mobiel internet in het buitenland.

Groetjes Niels

Ja als iedereen dit maar blijft verkondigen, gaan ze het ook een keer inzien.misschien komt hetomdat ze zelf geen netwerk hebben en ook geen afspraken in het buitenland maken. omdat dit kpn al heeft gedaan.
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Bedankt voor jullie feedback. Op dit moment bieden wij nog geen bundel voor in het buitenland aan maar wellicht dat dit in de toekomst wijzigt.

Denise
Ik ontdekte dit forum pas nadat ik de klantenservice had gebeld. Het advies van de dame daar: 'gewoon geen internet gebruiken, lekker rustig toch...' En dat noemen ze dan service :-s Gemiste kans!
Badge +2
Ik ontdekte dit forum pas nadat ik de klantenservice had gebeld. Het advies van de dame daar: 'gewoon geen internet gebruiken, lekker rustig toch...' En dat noemen ze dan service :-s Gemiste kans!

Per 1 juli gaan de tarieven voor mobiel internet in de EU gelukkig weer omlaag :)
Vanaf 1 juli (in de EU):
Bellen: €0,30 per min
Sms: €0,08 per sms
Gebeld worden: €0,09 per min.
Internet: €0,55 per MB (nu nog €0,85 per MB)

Overigens ben ik het ergens wel met het advies eens; vakantie is om te relaxen en te genieten van andere dingen dan normaal, dus bijv meer tijd te besteden met de familie/vrienden. Daar zou je an sich geen mobiel internet bij/voor nodig hebben...
Badge
Ik neem dus voor 3 weken een sim kaart van een andere provider gewoon een prepaid kaartje kopen van vodafone of t-mobile. in sommige landen is het ook mogelijk om eenlokale sim kaart aan te schaffen. in Italie is dit wat lastiger maar ook mogenlijk

Vodafone is op dit moment het goedkoopste prepaid 2,00 voor 35 mb per dag moet je wel dagelijks aan zetten. 

Dus als je naar het buitenland gaat ben je per definitie op vakantie? Da's wel erg kortzichtig. De hoge buitenland tarieven voor data, zonder optie op bundels waarbij je 5-10 cent per mb betaalt, zijn voor mij de reden dat ik geen abonnement bij Telfort neem. 
Badge
Dus als je naar het buitenland gaat ben je per definitie op vakantie? Da's wel erg kortzichtig. De hoge buitenland tarieven voor data, zonder optie op bundels waarbij je 5-10 cent per mb betaalt, zijn voor mij de reden dat ik geen abonnement bij Telfort neem. 

Van Alles in 1 naar alleen bellen en SMSen 

Reageer