vraag

Gesprek naar Engeland in rekening gebracht, dat ik nooit gehad heb op 15 /5

• 14 juni 2014
  • 6 reacties
  • 813 keer bekeken

Ik ben van 7 tot 21 mei in de VS geweest. Daar vandaan heb ik alleen via Whatsapp ( Wifi) en een enkel sms'je gecommuniceerd met mijn familie in Nederland.
Ik wist dat telefoneren vanuit de VS erg kostbaar zou zijn, dus deed ik dat niet.
Nu wordt mij een gesprek naar Engeland in rekening gebracht van 57 minuten 71 euro. Ik heb nooit gebeld met England (0044708660264).
Zag het nummer wel een keer voorbijkomen, als gemiste oproep. Het is mij een volkomen onbekend nummer, ik heb geen connecties in Engeland..
Ik heb hierover gebeld met Telfort. Maar kreeg de indruk dat ik niet geloofd werd.
" mevr het is geregistreerd vanaf uw Simkaart" ( dus u hebt dat nummer wel zelf gebeld)
Er werd mij gezegd dat dit nooit voorkwam bij Telfort, zelfs nooit van gehoord dat dit wel eens gebeurd.
Wat kan ik doen? Het bedrag wordt deze maand gewoon afgeschreven van mijn rekening?

6 reacties

Reputatie 3
@maaike56,

Welkom op het forum!

Je geeft aan vanuit het buitenland geen uitgaande gesprekken te hebben gevoerd. Graag zoek ik dit verder uit. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven.

Ingrid
Dag Ingrid, wat zijn naw gegevens?
Reputatie 8
Badge +15
Naw = naam, adres, postcode en woonplaats. 🙂
Ja, dat had ik ook bedacht en deze gegevens heb ik in een privebericht naar Ingrid gestuurd, maar ik kreeg als antwoord dat zij geen naw gegevens en geen topic van mij had . Dus werd mij gevraagd waar het nu om ging. Ik begrijp dit niet, want Ingrid reageert immers op mijn bericht?
Ik wacht het nu maar even af. Misschien gaan er dingen langs elkaar heen.
Reputatie 3
@06********,

de naw-gegevens die je hebt verstuurd zijn voldoende. Het verwarrende is alleen dat je dit topic bent gestart met een ander profiel.

Ingrid
Excuses voor de verwarring tgv mijn aanmelding. Fijn dat de gegevens zo voldoende zijn.

Reageer