beantwoord

Geen verbinding op vakantie

• 11 mei 2017
  • 7 reacties
  • 742 keer bekeken

Badge
Vlak voor mijn vakantie naar Rome heb ik voor mijn prepaid telefoon een EU internetbundel gekocht, om ook op vakantie internet te kunnen gebruiken. Echter ik kan geen gebruikmaken van het mobiele netwerk. Wat kan ik doen? Ik ben ook een beetje bang dat er bij Telfort iets fout is gegaan, waardoor er iets niet goed is ingesteld. Dit was NL ook zo, toen ik voor het eerst een internetbundel voor internet in Nederland aanschafte. Ik zie uit naar uw reactie!
icon

Beste antwoord door Deborah 16 mei 2017, 17:23

Hey Ria, niet fijn dat je geen verbinding hebt in Rome 😞. Je EU bundel werkt niet, omdat je helemaal geen verbinding met het netwerk hebt. Heb je al je telefoon uit- en aangezet? Mocht dat niet helpen, kan je dan handmatig een netwerk selecteren? Als je er niet uitkomt, kan je mij dan in een apart bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan kan ik met je meekijken.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9
De EU internetbundel staat ook actief? Roaming staat ook aan?
Ja, ja? Welk merk/type toestel gebruik je?
Badge
Hoi Koffiemok, dank voor je reactie. Roaming staat actief, EU internetbundel moet wel geactiveerd zijn, een medewerker van Telfort vertelde dat alle systeeminstellingen juist zijn. Mijn tel is general mobile 5d.
Badge
Overigens kan ik ook niet bellen en sms'en. Met geen enkele netwerkprovider kan verbinding worden gemaakt.

Voor de vindbaarheid van het topic heb ik de titel aangepast.
Reputatie 4
Badge +6
Hey Ria, niet fijn dat je geen verbinding hebt in Rome 😞. Je EU bundel werkt niet, omdat je helemaal geen verbinding met het netwerk hebt. Heb je al je telefoon uit- en aangezet? Mocht dat niet helpen, kan je dan handmatig een netwerk selecteren? Als je er niet uitkomt, kan je mij dan in een apart bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan kan ik met je meekijken.
Badge
Hallo Debora, graag zou ik telefonisch contact t op een met Telfort, kan dat?
Reputatie 4
Badge +6
Hi Ria, vanuit Nederland kan je dat doen door te bellen naar 0900 9596. Een gesprek kost € 0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten.Vanuit het buitenland kun je Telfort telefonisch bereiken op +31 88 7650 200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland. De openingstijden zijn:

Openingstijden
Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten

Mocht je niet willen bellen, dan kan je uiteraard ook je vragen aan mij stellen 😳.
Badge
Debora, dank je voor je reactie.

Reageer