beantwoord

Geen verbinding met netwerk in buitenland

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb dit nu meerdere keren gehad wanneer ik in het buitenland ben. Ondanks dat alles aan staat kan mijn telefoon niet verbinden met een buitenlands netwerk. Ik krijg dan de melding "netwerkregisrratie mislukt. Automatisch een provider kiezen?" Maar ook bij automatisch een provider kiezen kan hij geen verbinding maken. Ik las in een ander forum dat er een fout kon zitten die jullie roaming afdeling eraf kan halen. Kan dat gedaan worden, want ik zit momenteel in Dublin en heb mijn telefoon (met werkend netwerk) nodig...

Mvg,

Yvana Gartner
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 4 februari 2019, 09:50

Dag @Yvana. Van harte welkom hier op het Forum. Lastig dat je toestel vaak geen verbinding maakt met een buitenlands netwerk. Je wil in het buitenland natuurlijk ook bereikbaar zijn. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Er bleek nog een blokkade actief te zijn voor het verkrijgen van toegang tot een buitenlands netwerk. Deze blokkade is verwijderd. Kan je bevestigen dat het nu werkt? 🙂

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Heb je het 06-nummer waar het om gaat in je profiel staan? Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 1
Ja, die staat erbij
Reputatie 8
Badge +17
Ben momenteel in Benidorm en ik laat hem automatisch zoeken en het duurt wel lang soms na 3x zoeken dat er een netwerk en provider beschikbaar is maar het lukt uiteindelijk wel
Reputatie 1
Hij vind de netwerken wel, maar kan niet met ze verbinden.
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Yvana. Van harte welkom hier op het Forum. Lastig dat je toestel vaak geen verbinding maakt met een buitenlands netwerk. Je wil in het buitenland natuurlijk ook bereikbaar zijn. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Er bleek nog een blokkade actief te zijn voor het verkrijgen van toegang tot een buitenlands netwerk. Deze blokkade is verwijderd. Kan je bevestigen dat het nu werkt? 🙂
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Yvana. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Kun je in het buitenland weer bellen, sms'en en internetten? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Dankjewel! Alles werkt weer nadat de technische afdeling er nog een blokkade af heeft gehaald. Erg goede service trouwens!
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Yvana. Dank voor het mooie compliment! We doen ons best. 😉 Fijn dat alles weer werkt.

Reageer