beantwoord

Geen verbinding met mobiel in buitenland (Europa)

• 13 juli 2019
  • 5 reacties
  • 202 keer bekeken

Kunt u mij aub helpen. Ik heb geen dekking en geen verbinding in het buitenland. In feite heb ik. Nooit dekking gehad in het buitenland. Ik heb telfort gebeld, maar de medewerker kon mij niet helpen. Na 25 minuten, moest ik van haar maandag terug bellen. Dit kan niet... Dit is niet de eerste keer. De vorige keer precies hetzelfde. Ik kon de anwb niet bellen., alleen noodoproep. Dit vind ik niet kunnen. Help mij aub.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 15 juli 2019, 09:29

Hoi @Didouh, ik begrijp dat je problemen hebt met de verbinding buiten Nederland. Dit is binnen Europa en ik lees dat je hier vorig jaar ook al last van had. Dat is zacht gezegd niet fijn en ook niet de bedoeling. Er zijn vorig jaar veel problemen met de dekking/verbinding in het buitenland geweest. Daarom is er hard gewerkt om dit te verbeteren. Ik vind het jammer dat je nog geen verschil merkt, ik kijk graag met je mee naar hoe we dit kunnen oplossen!

Ik begrijp dat je helemaal geen verbinding hebt in het buitenland, klopt dit? Heb je wel verbinding met een netwerk? Je hebt een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart lees ik, daarom is het belangrijk om voor de zekerheid de instellingen van het toestel na te kijken. Het komt veel voor dat toch ergens een instelling niet (standaard) goed staat, waardoor je verbinding niet werkt. Als dit zo is, is het ook snel opgelost, kan je het daarom voor me nakijken? Wat ook een goede test is, is om tijdelijk jouw simkaart in een andere mobiele telefoon te doen, en te testen of je verbinding het dan wel doet. Laat je weten wat hier uit gekomen is?
Bekijk reactie

5 reacties

Help mij aub met spoed,
Er is nu geen Telfort medewerker beschikbaar.

Ben je binnen Europa of buiten Europa en meer specifiek welk land heb je jouw telefoon al eens uit en aan gezet staat roaming aan. Gaat het puur om bellen of ook internet.

Mischien heb je iets aan de tips op deze site.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bespaartips-voor-in-het-buitenland.htm

Verder bestaat de mogelijkheid dat bellen in het buitenland uitstaat in de MijnTelfort omgeving.

Beste Galdor68,

Deze staat niet uit. Ik heb deze onlangs gecontroleerd en rechtgezet. Ik kan niet bellen en ook niet internetten. Ik bevind mij binnen Europa. Geen verbinding in België, geen verbinding in Frankrijk en geen verbinding in Spanje. Ik heb roaming aanstaan. Ik heb een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart. Dit is nu heel lang gaande met telfort. Ik heb telfort hier eerder over geïnformeerd. Zij hebben zelf geschekt en zeggen dat er geen probleem is. Wanneer ik in het buitenland ben moest ik bellen met het nummer van iemand anders om door te geven wanneer er problemen zijn. Dit heb ik zaterdag gedaan. Na 25 minuten met de telefoniste gesproken te hebben en instructies te hebben gekregen, die ik allemaal heb uitgevoerd, is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik zelf heb eerder het vermoeden dat telfort dit bewust doet. Toen ik telefoniste om haar naam vroeg, werd de verbinding verbroken.
Ik moet duidelijk erbij vermelden dat over dit probleem ongelofelijk veel is geklaagd op de forum bij telfort.

Ik wil dat mijn probleem verholpen wordt. Ik vraag telfort om eens eerlijk te zijn en die blockades op te heffen. Ik zelf heb nu een sterk vermoeden dat telfort deze onzichtbare blockade bewust toepast.

Ik ben zo lang klant. Dat zij mij dit flikken is ongelofelijk. Geen woorden. Dit moet echt voor mij verholpen worden.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Didouh, ik begrijp dat je problemen hebt met de verbinding buiten Nederland. Dit is binnen Europa en ik lees dat je hier vorig jaar ook al last van had. Dat is zacht gezegd niet fijn en ook niet de bedoeling. Er zijn vorig jaar veel problemen met de dekking/verbinding in het buitenland geweest. Daarom is er hard gewerkt om dit te verbeteren. Ik vind het jammer dat je nog geen verschil merkt, ik kijk graag met je mee naar hoe we dit kunnen oplossen!

Ik begrijp dat je helemaal geen verbinding hebt in het buitenland, klopt dit? Heb je wel verbinding met een netwerk? Je hebt een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart lees ik, daarom is het belangrijk om voor de zekerheid de instellingen van het toestel na te kijken. Het komt veel voor dat toch ergens een instelling niet (standaard) goed staat, waardoor je verbinding niet werkt. Als dit zo is, is het ook snel opgelost, kan je het daarom voor me nakijken? Wat ook een goede test is, is om tijdelijk jouw simkaart in een andere mobiele telefoon te doen, en te testen of je verbinding het dan wel doet. Laat je weten wat hier uit gekomen is?

Reageer