beantwoord

Geen service in Zweden

• 15 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 362 keer bekeken

Ik heb al 2 dagen geen service in Denemarken en Zweden. Mijn telefoon heb ik al een paar keer uit een aan gezet.
Bij netwerkselectie komt Telfort of KPN niet voor. Wel: telenor SE, 3SE, Tele2, TELIA S en Sweden Mobile. Kan iemand mij helpen weer bereikbaar te zijn
icon

Beste antwoord door Michael 16 augustus 2016, 14:59

Hoi Nathalie!

Welkom!

Je mag een ander netwerk selecteren. Uiteraard vindt je geen Nederland netwerk in het buitenland, want onze signalen reiken niet zo ver. Let er wel op dat de kosten in het buitenland hoger gaan uitvallen dan de kosten in Nederland wat betreft dataverkeer. Ik adviseer je dan ook, in het vervolg, een buitenlandbundel aan te schaffen. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar onze website.

Succes!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Nathalie!

Welkom!

Je mag een ander netwerk selecteren. Uiteraard vindt je geen Nederland netwerk in het buitenland, want onze signalen reiken niet zo ver. Let er wel op dat de kosten in het buitenland hoger gaan uitvallen dan de kosten in Nederland wat betreft dataverkeer. Ik adviseer je dan ook, in het vervolg, een buitenlandbundel aan te schaffen. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar onze website.

Succes!

Reageer