beantwoord

Geen service in Indonesië/Vietnam

• 12 november 2016
  • 5 reacties
  • 785 keer bekeken

Ik ben sinds een tijdje aan het reizen. Ik heb sinds ik in het buitenland ben echter geen service op mijn iPhone. Er zijn netwerken beschikbaar als ik handmatig zoek, maar het werkt verder niet en ik kan niet bellen, sms'en of sms'jes ontvangen. Ik dacht eerst dat het aan Indonesië lag maar nu ik in Vietnam ben heb ik precies hetzelfde probleem.

Ik hoor graag wat ik kan doen om het op te lossen!
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 18 november 2016, 10:06

Hey ThijsW,

Ik heb wat aangepast voor je, zou je kunnen proberen of het nu wel lukt? Je kunt ook proberen om het toestel opnieuw te laten verbinden met het netwerk.
Blijft dit allemaal zonder oplossing dan ligt het waarschijnlijk aan het type toestel. In Amerikaanse en Aziatische landen is vaak een tri-band of quad-band toestel nodig.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey ThijsW,

Dit is inderdaad vervelend. Je zou even bij je instellingen kunnen kijken of EU-internet aan staan in je telefoon. Deze dient uit te staan als je gebruik wil maken van het netwerk in het buitenland.
Mocht dit niet geholpen hebben zou je dan je gegevens in een privébericht naar me toe willen sturen? Ik zal het dan intern voor je nakijken. :)

Ik hoor het graag van je.
Ik heb 2 dagen geleden privebericht gestuurd maar geen reactie dus probeer het nogmaals zo. De EU-internet optie bestaat niet meer op iOS 10, verder heb ik mijn gegevens opgestuurd en hoop ik dat er snel wat aan kan gebeuren, ik moet sms'jes kunnen ontvangen voor internetbankieren dus dat is momenteel een probleem. Klantenservice telefonisch bereiken heb ik ook al geprobeerd maar lukt me ook niet, ook niet via internet bellen.
Reputatie 1
Badge +1
Hey ThijsW,

Ik heb wat aangepast voor je, zou je kunnen proberen of het nu wel lukt? Je kunt ook proberen om het toestel opnieuw te laten verbinden met het netwerk.
Blijft dit allemaal zonder oplossing dan ligt het waarschijnlijk aan het type toestel. In Amerikaanse en Aziatische landen is vaak een tri-band of quad-band toestel nodig.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Hai Marissa,

Heel erg bedankt, het werkt nu prima!! 🙂 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hey ThijsW,

Gelukkig dat is goed nieuws! :D

Geniet van je weekend en nog een fijn verblijf in Viëtnam.