beantwoord

geen service in het buitenland op dit moment

• 14 februari 2018
  • 19 reacties
  • 368 keer bekeken

op dit moment is er helaas geen service op dit nummer.
netwerk al handmatig gekozen werkt ook niet op iphone 6.
hij wil maar geen contact maken met het netwerk in Namibië.
nog andere tips ? heb al 2x met jullie gebeld maar alles was goed werd me verteld.
normaal nooit eerder dit probleem in het buitenland gehad.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 februari 2018, 11:37

Bedankt voor het bevestigen kok.kok2018! Zoals eerder aangegeven heb ik je aansluiting een resetje gegeven. Dit heeft waarschijnlijk geholpen.
Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Er is storing:
https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/storing-roaming-in-het-buitenland-76353
Hi, we zijn al een week in Italië met goed internet en bereik.
Sinds vanmiddag is dit alles helaas niet meer... op beide telefoons van Mn vrouw en ik geen service. Alles gechecked en staat gord ingesteld...
Heeft u een suggestie?
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het bevestigen kok.kok2018! Zoals eerder aangegeven heb ik je aansluiting een resetje gegeven. Dit heeft waarschijnlijk geholpen.
Ok, fijn! Hopelijk kunnen ze die reset dan bij alle forumgebruikers met problemen in Namibië uitvoeren!
Volgens mijn familie werkt het inmiddels, ze zijn een rondreis aan het maken dus geen idee waarom het nu wel werkt.
@kok.kok2018 benieuwd of jij inmiddels geholpen bent!! Dan vraag ik ook reder aan!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo kok.kok2018, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen contact kunt maken met het netwerk. In ins systeem staan alle instellingen goed. Zojuist heb ik je aansluiting gereset. Kun je kijken of het nu wel lukt om contact te maken? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +17
Meldingen zijn precies hetzelfde als bij @Ad bouman
Dingen wisselen is geen mogelijkheid toe en zou niet uit moeten maken.
Of Telfort weet het ook niet, anders hadden ze wel gereageerd nadat ik 20 uur geleden iets plaats.

Webcare Telfort is geen helpdesk en de verwerking van een topic ligt tussen de 2 en 5 werkdagen een sneller medium is het twitteracount van Telfort
Reputatie 8
Badge +11
....Of Telfort weet het ook niet, anders hadden ze wel gereageerd nadat ik 20 uur geleden iets plaats.....

Dat zou inderdaad kunnen, maar zou ook heel slordig zijn. Topics gaan op volgorde van binnenkomst dus ik denk dat ze er gewoon nog niet aan toe zijn gekomen.
Meldingen zijn precies hetzelfde als bij @Ad bouman
Dingen wisselen is geen mogelijkheid toe en zou niet uit moeten maken.
Of Telfort weet het ook niet, anders hadden ze wel gereageerd nadat ik 20 uur geleden iets plaats.
Reputatie 8
Badge +11
Tot Telfort reageert wil ik gerust meedenken. Dan gebeurt er tenminste iets voor je gevoel :8

Heb je de simkaart al eens verwijderd en teruggeplaatst? Zie ik niet veel in, maar je weet maar nooit.
Heb je de mogelijkheid je simkaart in een ander toestel te testen en/of een andere simkaart in jouw toestel?
Wat krijg je voor melding als je MTC probeert?
D

it is ook al geprobeerd. er zijn 2 netwerken beschikbaar tnmobile en MTC Namibia.
Volgens telfort gisteren zou mtc de enige zijn die werkt. Echter dat is dus (nog) niet het geval
Reputatie 8
Badge +11
@Ad bouman
Nee, dat ben ik niet en mijn naam is niet Sherlock 😠. Ook ben niet altijd tevreden en heb 'as we speak' nog iets lopen dat nog niet naar tevredenheid is opgelost. Ik ben gewoon klant, net als jij.
De 'openingstijden' van Facebook en Twitter zijn ruimer dan de gewone kantooruren. Bij mijn weten de telefonische helpdesk ook, maar daar is misschien een verschil tussen vanuit Nederland of vanuit het buitenland. Geen idee.

@kok.kok2018
Volgens Telfort moet je maar wachen en blijven proberen...........
Dat is wel erg makkelijk. Heb je al eens geprobeerd je toestel opnieuw op te starten? Zie je wel netwerken en krijg een een melding?

Hopelijk komt webcare snel aan je vraag toe.
Heb gisteren 2x telefonisch contact gezocht dus dat helpt niets helaas.
Volgens Telfort moet je maar wachten.... en blijven proberen handmatig een netwerk te selecteren wat dus niet wil.
Familie van mij heeft dit probleem momenteel in Namibië, ikzelf help alleen maar zodat ze wel kunnen bellen.
in alle andere landen werkt het altijd prima.
@Ad bouman
GJC. Ben je Telfort promotor?
Als dat opties waren geweest hadden we hier niet hoeven klagen.
ten eerste: bellen is geen optie want het probleem is dat we niet kunnen bellen
ten tweede: Online staat geen enkele oplossing, je komt daar in een kring terecht van verwijzingen waar je niets mee opschiet
Ten derde: als helpdesk tot half 6 open is dan zijn dus alle mogelijke manieren van contact ook gesloten na half 6, een Telfort medewerker gaat echt 's avonds op bank niet nog vragen via Facebook beantwoorden Sherlock.
Reputatie 8
Badge +11
Er zijn meer contactmogelijkheden. Misschien gaat het daar sneller:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/contact/
@kok.kok2018 Eens. Een helpdesk die open is tot 17:30....
Vrij dramatisch.
Reputatie 8
Badge +11
Telfort moet ook de tijd hebben om te reageren. Ze zijn er niet 24/7 en het is hier net 09:30 geweest.
Jammer dat Telfort geen moeite neemt.om te reageren, ik zie in een andere topic ook iemand die niet kan bellen in Namibië.
@Ad bouman

Reageer