beantwoord

Geen service in het buitenland

  • 28 april 2018
  • 4 reacties
  • 1758 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik heb nooit service wanneer ik in het buitenland ben, binnen het EU. Ik kan niet bellen/gebeld worden, en ik heb geen mobiel internet. Ik heb mijn telefoon aan en uit gezet maar dat werkt ook niet. Ik heb geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren (er is alleen 3 UK, Vodafone UK, O2 - UK en EE) maar ook dat werkt niet. Ligt dit aan blokkades?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 1 mei 2018, 12:35

Hi GZF,

Dat is behoorlijk vervelend zeg! Het klopt inderdaad dat er in je netwerkinstellingen bepaalde blokkades stonden ingeschakeld. Ik heb deze nu uitgezet, dus tijdens je volgende reis naar het buitenland zou het moeten werken. Laat je het me weten als je nog problemen ondervindt of wanneer ik nog iets voor je kan betekenen?
Bekijk reactie

4 reacties

Het kan een instelling zijn waar alleen Telfort bij kan.
Maar heb je bij de toestehulp voor je toestel gekeken?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/topic

https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/tips-van-telfort-geen-verbinding-met-mobiel-internet-in-het-buitenland-60521
Jazeker, maar helaas lossen ze mijn probleem niet op.
Reputatie 8
Badge +17
Op zondagen is Webcare Telfort niet aanwezig, een andere optie vandaag is het twitter account van Telfort

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 3
Badge +4
Hi GZF,

Dat is behoorlijk vervelend zeg! Het klopt inderdaad dat er in je netwerkinstellingen bepaalde blokkades stonden ingeschakeld. Ik heb deze nu uitgezet, dus tijdens je volgende reis naar het buitenland zou het moeten werken. Laat je het me weten als je nog problemen ondervindt of wanneer ik nog iets voor je kan betekenen?

Reageer