beantwoord

Geen service in Australië

Ik ben nu een week in Australië en heb geen service op mijn telfort.
KPN werkt wel op mijn duel sim
MYA-L41
Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 9 januari 2019, 11:25

Dag @Jostein. Van harte welkom hier op het Forum. Lastig om geen service te hebben in Australië. Ik lees dat je met je KPN-simkaart wel service hebt. Er zijn een aantal zaken die ervoor kunnen zorgen dat je geen service hebt in het buitenland. Kun je deze stappen proberen of controleren?

• Kies handmatig een mobiel netwerk ('Instellingen' > 'Aanbieder' > 'Automatisch' uitschakelen en kies handmatig een andere provider)
  • Zet 4G uit en zet je toestel vast op 2G of 3G (wij ondersteunen in Australië geen 4G)
Is het niet gelukt, kan je mij dan laten weten welk toestel je hebt en welke providers je hebt geselecteerd?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Het kan zijn dat er in de instellingen van Telfort iets fout gaat.

Je kan even wachten totdat een forummedewerker dit oppakt of contact opnemen met de klantenservice. https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

In sommige gevallen is het met een druk op de knop verholpen. Het vervelende is dat je deze knop zelf niet kan indrukken.
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Jostein. Van harte welkom hier op het Forum. Lastig om geen service te hebben in Australië. Ik lees dat je met je KPN-simkaart wel service hebt. Er zijn een aantal zaken die ervoor kunnen zorgen dat je geen service hebt in het buitenland. Kun je deze stappen proberen of controleren?
  • Kies handmatig een mobiel netwerk ('Instellingen' > 'Aanbieder' > 'Automatisch' uitschakelen en kies handmatig een andere provider)
  • Zet 4G uit en zet je toestel vast op 2G of 3G (wij ondersteunen in Australië geen 4G)
Is het niet gelukt, kan je mij dan laten weten welk toestel je hebt en welke providers je hebt geselecteerd?
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Jostein. Ik zie dat ik geen reactie van je heb gekregen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, dan lees ik het graag.

Reageer