beantwoord

Geen provider in Brazilie en Bolivia


Henkernie
Hoe zou het kunnen dat ik geen provider krijg in deze landen? Telefoon aan/uit helpt niet en handmatig een netwerk selecteren ook niet.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 14 september 2017, 22:35

Geen blokkade actief? Mijn Telfort > Instellingen > Blokkades.
Zie je wel netwerken als je handmatig netwerk probeert te selecteren?
Je simkaart geprobeerd in een ander toestel?

Bekijk reactie

3 Reacties

Koffiemok
Reputatie 5
Badge +2
Geen blokkade actief? Mijn Telfort > Instellingen > Blokkades.
Zie je wel netwerken als je handmatig netwerk probeert te selecteren?
Je simkaart geprobeerd in een ander toestel?
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Henkernie, welkom op het forum! Een blokkade zoals Koffiemok zegt klinkt aannemelijk. Heb je daar al naar gekeken?
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Henkernie, is het inmiddels gelukt? Ik hoor het graag!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)