Geen netwerk verbinding (Zweden). Abonnement loopt af 12 november

  • 28 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 451 keer bekeken

Ik ben bezig met een verhuizing naar Zweden, en voor die reden had ik mijn abonnement opgezegd aflopend op 12 november.
Helaas ben ik nu net aangekomen in Zweden en kan ik geen netwerk verbinding maken, en kan dus niet bellen.
Dit is natuurlijk vervelend.
Heeft dit te maken met het opzeggen van mijn abonnement, of is er nog een andere reden waarom dit is?
Heb de standaard dingen geprobeerd: aan/uit zetten, Sim eruit en erin, handmatig netwerk kiezen. Niks lukt.

Wil graag nog een aantal belletjes plegen voor mijn abonnnement afloopt, help!

1 reactie

Badge +2
Welkom op het forum Gifbek! Jammer dat je nu niet kunt bellen. Was de aansluiting voor vertrek wel actief? Heb je meerdere Zweedse netwerken geprobeerd en weet je of je ooit een buitenland blokkade hebt ingesteld? Voor de zekerheid kijk ik graag met je mee. In een privébericht kun je jouw naam, geboortedatum, e-mailadres en 06-nummer doorgeven. Succes met de verhuizing en ik kijk uit naar jouw reactie! 😉

Reageer