Hi,
Ik heb hetzelfde probleem in Singapore, gelieve de blokkades opheffen zodat mijn nummer werkt.
Dank.
mvg,
RKR
Admin: Reactie afgesplitst van ouder topic en eigen topic voor je aangemaakt
icon
Beste antwoord door Natasja 16 december 2019, 12:34
Hi,
Zie het nummer toegevoegd op profiel. Het kan inderdaad een tijd niet gebruikt zijn.
Graag activeren zodat ik het weer kan gebruiken.
Hallo @RKR. Dank daarvoor. Dit is inderdaad het simkaartnummer dat bij het desbetreffende 06-nummer hoort. Deze aansluiting is in juli 2018 beëindigd. Dit nummer kan ik ook niet meer terughalen. Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Als je niet binnen die 90 dagen opwaardeert, wordt je nummer definitief afgesloten. Je wordt hier per e-mail en/of SMS van op de hoogte gesteld. Op de website van KPN lees je hoe lang je prepaidtegoed geldig is. Mijn advies zou zijn om in Singapore zelf een prepaidsimkaartje aan te schaffen.
Bekijk reactie