beantwoord

Geen netwerk in Singapore

• 2 december 2019
  • 10 reacties
  • 370 keer bekeken

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem in Singapore, gelieve de blokkades opheffen zodat mijn nummer werkt.

Dank.

mvg,

RKR

Admin: Reactie afgesplitst van ouder topic en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 16 december 2019, 12:34

Hi,

Zie het nummer toegevoegd op profiel. Het kan inderdaad een tijd niet gebruikt zijn.

Graag activeren zodat ik het weer kan gebruiken.

Hallo @RKR. Dank daarvoor. Dit is inderdaad het simkaartnummer dat bij het desbetreffende 06-nummer hoort. Deze aansluiting is in juli 2018 beëindigd. Dit nummer kan ik ook niet meer terughalen. Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Als je niet binnen die 90 dagen opwaardeert, wordt je nummer definitief afgesloten. Je wordt hier per e-mail en/of SMS van op de hoogte gesteld. Op de website van KPN lees je hoe lang je prepaidtegoed geldig is. Mijn advies zou zijn om in Singapore zelf een prepaidsimkaartje aan te schaffen.

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Dag @RKR. Van harte welkom hier. Vervelend dat je geen bereik hebt in Singapore. Als er blokkades actief zijn, dan kun je die ook via Mijn Telfort uitzetten. Lukt dat niet? Vul dan je profiel aan met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Dan ga ik voor je controleren of er blokkades actief zijn.

Hi,

Ik heb de informatie aangevuld, want kan geen account aanmaken/inloggen gezien het geen netwerk pakt. Gelieve voor mij controleren, gezien het urgent is.

Alvast bedankt.

RKR

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @RKR. Gaat het om het 06-nummer dat in je profiel staat? Ik kan namelijk op basis van dat 06-nummer geen aansluiting vinden. Op basis van het klantnummer vind ik wel een abonnement. Wil je het 06-nummer daarvan nog toevoegen aan je profiel? Voor dit abonnement zijn er overigens geen blokkades actief. Heb je dit stappenplan al doorlopen om problemen op te lossen? Als het niet heeft gewerkt, kan je dan toelichten wat je precies hebt geprobeerd? 

Hi,

Dit is het nummer wat ik heb(..0608) en dat zou moeten kloppen(nummer toont zich ook zodanig in telefoon). Ik heb geen ander nummer van KPN op mijn naam.

Graag controle intern want het is telfort simkaart en hij werkt niet op netwerk. Alle zaken mbt stappen plan etc uitgevoerd, maar maakt geen verschil.

mvg

RKR  

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @RKR, Natasja is vrij daarom reageer ik even namens haar. Ik wil het graag voor je controleren, maar doordat het nummer niet voorkomt in het systeem kan ik dat niet voor je doen. Zou je ook de Nederlandse postcode en huisnummer waar het abonnement op staat geregistreerd aan je profiel kunnen toevoegen zodat ik daar op kan zoeken? We horen het graag van je. 

Reputatie 8
Badge +10

Dag @RKR. Ik heb er nog even naar gekeken voor je en ik zie wel dat dit 06-nummer bij ons geregistreerd stond in het verleden. Echter, dit betreft een prepaid aansluiting die is beëindigd in 2018. Kan het zijn dat je die simkaart al geruime tijd niet hebt gebruikt of het 06-nummer in kwestie naar een andere provider hebt laten overzetten? Wil je het simkaartnummer ook eens toevoegen aan je profiel

Hi,

Zie het nummer toegevoegd op profiel. Het kan inderdaad een tijd niet gebruikt zijn.

Reputatie 8
Badge +18

Activeren zal niet meer lukken als je prepaid is afgesloten vanwege dat je het te lang niet meer hebt gebruikt daar heb je als het goed is diverse sms-je of mailtje gehad 

Prepaid sowieso niet meer, daarvoor moet je bij KPN zijn, Telfort heeft geen prepaid meer dat is al over gezet naar KPN.

Reputatie 8
Badge +10

Hi,

Hallo @RKR. Dank daarvoor. Dit is inderdaad het simkaartnummer dat bij het desbetreffende 06-nummer hoort. Deze aansluiting is in juli 2018 beëindigd. Dit nummer kan ik ook niet meer terughalen. Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Als je niet binnen die 90 dagen opwaardeert, wordt je nummer definitief afgesloten. Je wordt hier per e-mail en/of SMS van op de hoogte gesteld. Op de website van KPN lees je hoe lang je prepaidtegoed geldig is. Mijn advies zou zijn om in Singapore zelf een prepaidsimkaartje aan te schaffen.

Reageer