beantwoord

Geen netwerk in buitenland

  • 30 september 2019
  • 2 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo zit in buitenland. Heb geen netwerk niets.
Heb in mijn telfort toestaan buitenland maar niets

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 september 2019, 18:57

Hoi @Jennyklein, ik begrijp dat je al naar de instellingen gekeken hebt in Mijn Telfort, maar dat je verbinding het in het buitenland toch niet doet. Dat is niet fijn, ik help je graag verder om dit op te lossen.

Met je mobiele nummer dat in je profiel staat, heb ik jouw aansluiting erbij gepakt. Ik zie inderdaad dat dataroaming aan staat, maar algemeen datagebruik staat uitgeschakeld. Om ervoor te zorgen dat je verbinding het doet, moet deze ook ingeschakeld worden. Als je voor mij je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer toevoegt aan je forumprofiel, kan ik het voor je aanpassen.

Heb je daarnaast ook de instellingen van je mobiele telefoon al nagekeken? Kan je wel netwerken vinden als je daar naar zoekt? Helpt het als je een ander netwerk kiest en heb je ook je telefoon al even volledig uitgeschakeld en opnieuw op laten starten? Is het mogelijk om jouw simkaart in een ander toestel te testen, om te kijken of je dan hetzelfde ervaart?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Jennyklein, ik begrijp dat je al naar de instellingen gekeken hebt in Mijn Telfort, maar dat je verbinding het in het buitenland toch niet doet. Dat is niet fijn, ik help je graag verder om dit op te lossen.

Met je mobiele nummer dat in je profiel staat, heb ik jouw aansluiting erbij gepakt. Ik zie inderdaad dat dataroaming aan staat, maar algemeen datagebruik staat uitgeschakeld. Om ervoor te zorgen dat je verbinding het doet, moet deze ook ingeschakeld worden. Als je voor mij je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer toevoegt aan je forumprofiel, kan ik het voor je aanpassen.

Heb je daarnaast ook de instellingen van je mobiele telefoon al nagekeken? Kan je wel netwerken vinden als je daar naar zoekt? Helpt het als je een ander netwerk kiest en heb je ook je telefoon al even volledig uitgeschakeld en opnieuw op laten starten? Is het mogelijk om jouw simkaart in een ander toestel te testen, om te kijken of je dan hetzelfde ervaart?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Jennyklein, ik hoop dat geen bericht goed bericht is, en dat het is gelukt met je verbinding buiten Nederland. Laat het gerust weten als ik iets voor je kan betekenen.

Reageer