Geen netwerk in belgie en frankrijk

Vanessa83
Sinds afgelopen zaterdag had ik ineens geen netwerk. Vrijdag ben ik de grens over gegaan en had ik geen problemen en zaterdag opeens helemaal geen netwerk en vandaag ook niet. Ik had weer netwerk toen ik in nederland aankwam. Ik was wel verbinden met franse netwerk, maar ik kreeg de melding dat er geen netwerk was. Ik had special internet buitenland genomen, maar zonder netwerk heb ik er niks aan gehad. Hoe kan ik dat ik opeens zonder netwerk kwam te zitten. Ik kon niet bellen, smsen of internetten.

4 reacties

Vanessa83
Dit is al meer dan maand geleden en nog steeds geen antwoord of contact gehad met telfort.heel teleurstellend.
nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Ook op dit forum wordt wel eens een topic over het hoofd gezien.
Maar je kent wel deze service paginas?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel-internet-in-het-buitenland.htm
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Vanessa, wat slordig zeg! Graag kijk ik dit met plezier voor je na als je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht kenbaar maakt. Ik kijk er dan zo snel mogelijk naar voor je.
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hi Vanessa, dank voor je bericht. Het is voor mij niet goed te verklaren hoe het kon dat je op dat moment geen bereik had. Deze problemen kunnen alleen nagebootst worden als je op de locatie zelf bent. Het is goed mogelijk dat er iets misging met de koppeling met het netwerk in België en/of Frankrijk. Zoals nelly jacoba aangaf, is het aan te raden om deze pagina te checken voordat je gebruik gaat maken van de dienst.

Voor de volgende keer: bel direct naar 0900-9596 om het probleem te melden op het moment dat het zich voordoet. Voor nu: ik heb de kosten die je hebt gemaakt voor je vergoed. Een correctie zul je vinden op de eerstvolgende factuur. :)

Heb je nog een vraag? Hoor het graag!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P