beantwoord

Geen internetverbinding in spanje...

• 19 juli 2017
  • 6 reacties
  • 161 keer bekeken

Alles geprobeert. Dataroaming etc staat aan.
Eersta dag in spanje wel internet, 2e dag volkomen dood.....geen internet meer mogelijk.
Gebruik een samsung S5.
Heb meerdere abbo bij Telfort. Maar 1 doet het niet......waar kan dat aan liggen???
icon

Beste antwoord door Stephen 20 juli 2017, 13:28

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist je aansluiting gereset. Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw aanmaken. Ik hoor dan graag van je of je weer gebruik kunt maken van mobiel internet.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Fredss

Toestel al een keer helemaal uit en aangezet?
Je hebt op dat abonnement nog wel voldoende MB's?
Uit en aangezet, batterij eruit, simkaart eruit en erin, 6gb data nog tegoed...ben ten einde raad...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fredss, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou op zoek naar een oplossing.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist je aansluiting gereset. Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw aanmaken. Ik hoor dan graag van je of je weer gebruik kunt maken van mobiel internet.
Hoi Stephen
Hartstikke bedankt!! Werkt weer uitstekend!!!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fredss, bedankt voor het melden en graag gedaan!

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopstephen
Alvast bedankt!

Reageer