beantwoord

Geen internet verbinding aan de westkust van Ierland

• 6 november 2019
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Van 25 sept tot en met 5 okt maakten we een rondreis door Ierland en noord Ierland. Van 26 t/m 29 sept verbleven we in het plaatsje Mullaghmore, aan de westkust van Ierland. Gedurende die tijd in het hotel had ik geen internetverbinding (4G, 3G en zelfs geen 2G). Kennelijk was er alleen in de bar wifi, want zodra je daar aankwam, stroomden de mailtjes en appjes binnen. Anderen die bij KPN en Vodafone zaten hadden nergens last van.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 november 2019, 09:01

Hoi @gb_pesiwarissa74, welkom hier. 

Ierland dus, ik vond het ook een erg gaaf land. Alleen was het bereik niet overal goed. Dat is balen. Achteraf kunnen we wel naar oplossingen zoeken, maar is erg lastig. Ik kan je enkel wat tips geven voor de volgende keer. Zet het toestel regelmatig uit en weer aan. Kies inderdaad handmatig een andere provider, zet daarna weer het toestel uit en weer aan. Of zet het toestel eens vast op 3G als dat niet werkt. Verder kan ik er nu niet zoveel mee. Mocht het weer voorkomen neem dan gelijk contact op, dan kunnen we kijken of we het kunnen verbeteren. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @gb_pesiwarissa74 , als je handmatig voor een andere lokale provider gekozen had, had je misschien een betere verbinding gehad.

In ieder geval goed dat de bar WiFi had onder het genot van een lekker drankje.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @gb_pesiwarissa74, welkom hier. 

Ierland dus, ik vond het ook een erg gaaf land. Alleen was het bereik niet overal goed. Dat is balen. Achteraf kunnen we wel naar oplossingen zoeken, maar is erg lastig. Ik kan je enkel wat tips geven voor de volgende keer. Zet het toestel regelmatig uit en weer aan. Kies inderdaad handmatig een andere provider, zet daarna weer het toestel uit en weer aan. Of zet het toestel eens vast op 3G als dat niet werkt. Verder kan ik er nu niet zoveel mee. Mocht het weer voorkomen neem dan gelijk contact op, dan kunnen we kijken of we het kunnen verbeteren. 

Reageer