beantwoord

Geen internet met buitenland

• 2 juni 2018
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Dit is al het derde jaar dat ik geen internet in het buitenland heb en niet kan bellen, begin nu echt te balen, alles al doorlopen zoals aangegeven en op advies van anderen, telfort en forum. Vorig jaar nieuw telefoon uit gekozen en nieuwe sim kaart en weer geeft hij aan sim kaart kan geen vebinding maken, ben er echt helemaal klaar mee...man lief stapt over van vodafone naar telfort nerhens geen probleem met zijn hele oude telefoon...ik daarentegen krijg nog steeds geen vervinding....pleh
icon

Beste antwoord door Stephen 6 juni 2018, 12:21

Hallo Doos, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik heb wat aanpassingen gedaan en in het systeem. Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw aanmaken. Laat je dan even weten of je weer kunt bellen en sms'en in het buitenland? Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

5 reacties

Heb je 4g wel uitgeschakeld?
Telfort ondersteund dat niet in het buitenland.
Ja dat heb ik al gedaan, ook alle andere tips die telfort, forum enz geven heb ik uitgevoerd. Eerste keer had ik voor 5 euro gekocht en toen geen bereik gehad, ook niet na alle tips via telfort en nu het gratis zou moeten zijn krijg ik ook geen vebinding, zelfs niet met de doorgelopen tips via mijn instellingen, het oplaadsysteem en wat dan ook, heb al zoveel uitgeprobeerd. Heb vorig jaar nieuwe telefoon en sim kaart gekregen en zelfs die doen het niet....:@
Reputatie 8
Badge +10
Ja dat heb ik al gedaan, ook alle andere tips die telfort, forum enz geven heb ik uitgevoerd. Eerste keer had ik voor 5 euro gekocht en toen geen bereik gehad, ook niet na alle tips via telfort en nu het gratis zou moeten zijn krijg ik ook geen vebinding, zelfs niet met de doorgelopen tips via mijn instellingen, het oplaadsysteem en wat dan ook, heb al zoveel uitgeprobeerd. Heb vorig jaar nieuwe telefoon en sim kaart gekregen en zelfs die doen het niet....:@
Ik koop in het buitenland altijd een prepaid SIM-kaartje van een lokale provider.
Goedkoop en altijd 4G... 😉
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Doos, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik heb wat aanpassingen gedaan en in het systeem. Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw aanmaken. Laat je dan even weten of je weer kunt bellen en sms'en in het buitenland? Bij voorbaat dank!
Reputatie 3
Badge +4
Hi Doos,

Is het gelukt om te verbinden met het netwerk na de aanpassingen van Stephen? Wanneer dit niet zo is hoor ik het graag zodat we je verder kunnen helpen!

Reageer