Geen internet buitenland geen SMS mogelijkheden.

• 1 mei 2016
  • 4 reacties
  • 267 keer bekeken

Goedendag ik zit in Duitsland met een ernstige probleem. Ik kan tot mijn grote schrik geen gebruik maken van mobiel internet, ik heb alle soorten apn instellingen geprobeerd helaas allemaal zonder resultaat. Ik heb me reserve mobiel gebruikt ook dit heeft niet geholpen. Nu denk ik dat mijn blokkades nog niet zijn opgeheven waardoor ik mijn tijdelijke wachtwoord niet krijg omdat ik geen smsjes ontvang deze wachtwoord staat op mijn thuis computer en daar ben ik voor 7dagen ook niet voor in de gelegenheid, Wat kan ik doen om mijn blokkades op te heven? Of mobiel internet te krijgen (ik heb Internetbundel eu aan al geprobeerd te smsen naar 1255 hij verzend niets)
Iemand hier een oplossing voor?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Helaas gaat dat vandaag niet lukken omdat de klantenservice zondags gesloten is evenals webcare Telfort en bij mijn weten kan alleen de klantenservice de blokkade opheffen
Getsiederrie dat is best een naar antwoord vind het jammer dat je je tijdelijke wachtwoord alleen via SMS kan krijgen en niet via je telfort email, ik zal het hiermee moeten doen, bedankt voor je antwoord Jimmy.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Bloemie en welkom op het forum. Balen dat het internet niet werkt en dat je geen tijdelijk wachtwoord kan opvragen. Graag help ik je hier verder mee. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens via een privébericht?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Bloemie, spijtig dat je niet meer reageert. Ik had je graag een handje verder geholpen.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Deze gaat op slot.