beantwoord

Geen bereik buitenland.

• 6 mei 2017
  • 2 reacties
  • 835 keer bekeken

Reputatie 1
Afgelopen week in het buitenland geweest en (weer) geen bereik gehad.

De vorige buitenland reis moest ik alles aan zetten in mijn mobiel van telfort. Want die reis daarvoor had ik ook geen bereik, toen ik dit gedaan had was er ineens wel bereik tijdens mijn nieuwe reis. Dus nu dacht ik ik zet weer alles aan, maar helaas totaal niks. Geen netwerken beschikbaar. Mijn vrouw die een zeer goedkoop abonnement heeft bij een kleine telefoon aanbieder heeft nooit ergens problemen mee, huppa gelijk bereik bij haar.

Ik krijg zojuist van de klantenservice te horen dat ik over een maand als ik opnieuw in het buitenland ben, moet bellen met een ANDERE telefoon naar telfort, zodat er gekeken kan worden waarom IK geen bereik heb in het buitenland. Moet niet gekker worden. Echt een aanfluiting.

Waarom heb ik de ene keer wel bereik, maar gewoon heel vaak geen bereik?
icon

Beste antwoord door Deborah 10 mei 2017, 19:59

Hoi RutgerHol, welkom op het forum. Niet fijn als je in het buitenland zit en geen bereik hebt! Ik help je graag op afstand om het op te lossen. Tot mijn verbazing zie ik dat de blokkade op het gebruik in het buitenland 'aan' stond. Zojuist heb ik dit uitgezet. Kan je je telefoon uit- en aanzetten en mij laten weten of je bereik hebt? Had je misschien per ongeluk in Mijn Telfort de blokkade juist aangezet? Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi RutgerHol, welkom op het forum. Niet fijn als je in het buitenland zit en geen bereik hebt! Ik help je graag op afstand om het op te lossen. Tot mijn verbazing zie ik dat de blokkade op het gebruik in het buitenland 'aan' stond. Zojuist heb ik dit uitgezet. Kan je je telefoon uit- en aanzetten en mij laten weten of je bereik hebt? Had je misschien per ongeluk in Mijn Telfort de blokkade juist aangezet? Ik hoor het graag van je.
Hi
Ik heb ook geen bereik nu ik in Denemarken en Zweden zit, terwijl roaming aan staat en de blokkade die op buitenlands contact zat (ik kan me niet herinneren die zelf aangezet te hebben) is opgeheven. Ook heb ik mijn telefoon herstart. Er moet dus een andere reden zijn. Helaas is jullie app ook maar weinig informatief en moest ik voor deze forum post ook door nogal wat hoepels springen, geen leuke vakantiebesteding!
Hoop snel te horen, Maarten

Reageer