beantwoord

extra kosten internet buitenland

• 3 september 2014
  • 2 reacties
  • 828 keer bekeken

Badge
Goedendag,

Enkele weken heb ik op ditzelfde forum een topic aangemaakt omtrent mobiel internet in Griekenland (Kos; zie hier https://forum.telfort.nl/buitenland-257/internet-griekenland-44253)
Gezien de positieve, veelbelovende reacties heb ik inderdaad besloten bij aankomst een internetbundel voor 5 euro aan te schaffen, hetgeen redelijk verlopen is. Het bereik was lang niet altijd even goed, maar ach.. het is vakantie dus hier ga ik niet over klagen.
Wat mij wel stoort, is dat ik extra kosten heb gemaakt voor mobiel internet NADAT mijn bundel verlopen was. Om 00.00 uur op 25.08 zou de bundel verlopen, en omdat ik toen nog niet in bed lag heb wat geïnternet / gewhatsappt. De volgende ochtend realiseerde ik me dat ik de bundel moest vernieuwen (er stond zelfs een alarm in mijn agenda), en vond het toen al vreemd dat ik gewoon door heb kunnen internetten. Dit vooral omdat in het topic dat ik hierboven heb geciteerd, staat dat internet automatisch uitstaat als de bundel op is.. Persoonlijk ben ik van mening dat ' verlopen bundel' in de categorie 'op' valt; en dat mijn internet dus geblokkeerd had moeten zijn totdat ik een nieuwe bundel heb afgesloten.
Ik ben mij er ook van bewust dat deze bundel slechts 1 week geldig is, maargoed; wie denkt er op vakantie nou precies na over hoeveel dagen etc... Verder verloopt de bundel natuurlijk om 00.00 uur (waarbij ik nog rekening dien te houden met tijdsverschil etc).

Mijn vraag is nu vooral of er iets fout gegaan is en of hier iets mee gedaan kan worden

Met vriendelijke groet,

Davyy91
icon

Beste antwoord door Laila 4 september 2014, 16:18

Ik kijk dit graag voor jou na davyy91. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Ik kijk dit graag voor jou na davyy91. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Badge
Gedaan!
Ik wacht af

Groet,
davyy91

Reageer